Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Για σένα




Καιρό είχα να σου γράψω. Το αμελούσα συνέχεια γιατί δεν ήθελα να ξαναπέσω σε αυτή την ψυχολογία. Δε σου κρύβω πως έχω καιρό να κλάψω. Δεν αφήνω τον εαυτό μου να ξεσπάσει. Δεν θέλω να το επιτρέψω. Κι όμως σήμερα έσπασα πάλι. Μη ρωτήσεις γιατί. Ίσως γιατί το κρατούσα μέσα μου τόσο καιρό.
Υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως θα συνέλθω, πως θα είμαι καλύτερα. Και αλήθεια το προσπαθώ. Και τη βλέπω τη διαφορά πάνω μου. Είμαι καλύτερα με πριν. Δε νομίζεις ότι το αξίζω; Μετά από όλα αυτά που συνέβησαν τα Χριστούγεννα, δεν είχα την ευκαιρία να χαρώ.
Σε χρειάζομαι. Σε χρειαζόμουν τότε αλλά και τώρα. Τώρα που προσπαθώ να ορθοποδήσω πάλι. Αλλά δεν είσαι εδώ. Ήθελα ένα στήριγμα. Όπως ήσουν τότε σε κάθε μου πρόβλημα. Ήσουν εκεί να ακούσεις και πάντα να με κάνεις να αισθανθώ καλύτερα.  Θέλω την αγκαλιά σου για να χαθώ μέσα και να με βοηθήσεις να νιώσω καλύτερα. Να κλάψω στον ώμο σου και εσύ να μου χαιδεύεις τα μαλλιά. Να με παίρνεις αγκαλιά και να ψιθυρίζεις στο αυτί μου πως όλα θα πάνε καλά. Και εγώ να σε πιστεύω. Να ξεσπάω σε κλάματα και να είσαι ο πρώτος άνθρωπος που θα παίρνω τηλέφωνο να με ηρεμήσεις. Και ξέρω πως έχεις τον τρόπο. Έτσι και τώρα θα ήθελα. Αλλά όχι.
Κι όμως, αυτό τον μήνα συνέβη ένα χαρούμενο γεγονός. Τα ξαναβρήκα με μια φίλη μου που είχαμε "χαθεί". Είναι το μόνο χαρούμενο γεγονός που έχει συμβεί εδώ και μήνες. Και με έκανε να νιώσω αρκετά καλύτερα. Πράγματα που μου είπε και με έκαναν να νιώσω πολύ όμορφα. Αλλά και πάλι δεν είσαι εδώ να το μοιραστώ μαζί σου.
Ξέρω- ξέρω. Έχω τους φίλους μου. Και δεν λέω είμαι παραπάνω από ευγνώμων γι αυτούς. Αλλά θέλω και εσένα. Είμαι άπληστη; Ίσως. Κατάλαβε με όμως.
Δεν ξέρω τι κάνεις, πώς είσαι και πώς περνάς. Εύχομαι να είσαι καλά. Και αν έχει πάρει άλλη τη θέση μου, ξέρω θα με πονέσει αν το μάθω, αλλά θέλω να είσαι καλά. Εύχομαι να είσαι ευτυχισμένος πάνω από όλα.
Και μια τελευταία χάρη θέλω: Να χαμογελάς πάντα. Μην αφήνεις τίποτα να παίρνει αυτό το χαμόγελο από τα χείλη σου. Όταν χαμογελάς είναι σα να λάμπει όλος ο κόσμος. Κάνε μου αυτή τη χάρη. Σ’ αγαπώ. Καληνύχτα


7 σχόλια:

  1. Θα αφήσω το περιεχόμενο ασχολίαστο, θέλω όμως να σου πω ότι ήταν μια πανέμορφη ανάρτηση, πολύ "heartfelt" που λέμε εμείς οι αγγλομαθείς(γιατί εννοείται ότι κάποιες λέξεις δεν μπορούμε να τις θυμηθούμε στα ελληνικά :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩ Deaaarrr <3
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ....Μου βγήκε εκείνο το βράδυ.... Όπως τα σκεφτόμουν έτσι τα έγραψα...τολμώ να πω πως ούτε καν το ξαναδιάβασα :/

      Διαγραφή
    2. Αυτά τα αποτελέσματα "αυτόματης γραφής" μπορεί να τα δεις 1-2 χρόνια μετά και να απορείς πώς σου ήρθε και χρησιμοποίησες αυτές ακριβώς τις λέξεις :Ρ

      Διαγραφή
    3. Ειδικά σε ποιήματα το παθαίνω αυτό..τα διαβάζω τώρα και δεν έχω ιδέα πώς μου ήρθε και χρησιμοποίησα τις συγκεκριμένες λέξεις...

      Διαγραφή
    4. Είναι ωραίο όμως...Μ αρέσει όταν μου συμβαίνει ;) :P

      Διαγραφή