Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Last things

Αποφάσισα να απαντήσω κάποιες ερωτήσεις που βρήκα σε μια σελίδα, σαν ευκαιρία για το τέλος της χρονιάς:


1. Τελευταίο φιλί: (ερωτικό) από κάποιον που δεν θέλω ούτε να θυμάμαι.

2. Τελευταίο τραγούδι που άκουσα: Closer to the edge - 30 Seconds to Mars

3. Τελευταία ταινία που είδα: Fifty Shades of Grey

4. Τελευταίο βιβλίο που διάβασα : (αλλά δεν έχω τελειώσει ακόμα) P.S. I love you

5. Τελευταίο cd που έπαιξα στο cd player : Guns N' Roses Greatest Hits

6. Τελευταίο ποτό: Κρασί

7. Τελευταίο φαγητό: Ψητό με πατάτες

8. Τελευταίο μήνυμα: Από τον κολλητό μου

9. Τελευταίο τηλεφώνημα: Από την φίλη μου την Α.

10. Τελευταία σκέψη: Το έτος αυτό να είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο.


Αυτή τη χρονιά:

11. Έκανες κάποιον καινούριο φίλο; Όχι κάποιον πολύ κοντινό.
12. Γέλασες μέχρι δακρύων; Πολλές φορές
13. Βρήκες ποιοι ήταν οι πραγματικοί σου φίλοι; Απόλυτα
14. Έμαθες ότι κάποιος μιλάει για σένα πίσω από την πλάτη σου; Ναι
15. Τι έκανες για τα γενέθλιά σου; Μου έκαναν τούρτα έκπληξη με τον αγαπημένο μου Jensen Ackles.
16. Ποια ιστοσελίδα επισκέφτηκες τις περισσότερες φορές; Tumblr
17. Άλλαξε το αγαπημένο σου χρώμα; Όχι. Ακόμα το κόκκινο είναι το αγαπημένο μου.
18. Καινούριο ψευδώνυμο; Μμμ...Κοντο-μπουκιά
19. Έκανες κάποιο καινούριο piercing ή tattoo; Όχι, απλά άλλαξα το σκουλαρίκι στη μύτη από στρας σε κρίκο.
20. Σε απάτησαν; Ναι

21. Self harmed; Όχι

22. Έχασες κάποιον σημαντικό από τη ζωή σου; Όχι.

23. Ήπιες μέχρι να τα "βγάλεις" από μέσα σου; Yeap yeap yeap




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου