Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Music means Magic.....


“Ah music. A magic beyond all we do here!” είχε πει ο Dumbledore στα βιβλία Harry Potter.
Πραγματικά...η μουσική με έχει βοηθήσει πάρα πολύ σε δύσκολες στιγμές....
 

Είναι για όλες τις στιγμές....Όταν δεν είσαι καλά, όταν είσαι, όταν έχεις άγχος, όταν μαγειρεύεις, όταν καθαρίζεις ακόμα και όταν κοιμάσαι....
 

Εγώ ακούω σχεδόν όλη την ημέρα. Με βοηθά να χαλαρώνω όταν το χρειάζομαι, να αποβάλω όλο το άγχος, την πίεση, τα νεύρα και τον θυμό, ακόμα και την στεναχώρια. Το μόνο που χρειάζεται είναι το volume στο τέρμα και να ξεφωνίζω τους στίχους! Και ύστερα νιώθω πολύ καλύτερα...!
 

Είναι ένα θαύμα η μουσική. Ένα από τα καλύτερα και «ομορφότερα» πράγματα που έχει εφευρεθεί από τον άνθρωπο. Και πραγματικά σκέφτομαι τι θα έκανα αν δεν μπορούσα να ακούσω.....! Θα τρελαινόμουν.....
 

Έτσι με όλους τους αγαπημένους μου τραγουδιστές και συγκροτήματα θεωρώ πως έχω περάσει κάποιες από τις καλύτερες και ομορφότερες αλλά και δυσκολότερες στιγμές της ζωής μου. Αρκεί ένα τραγούδι τους να ακούσεις που σε εκφράζει εκείνη την ώρα και νιώθεις πως σε καταλαβαίνουν και νιώθουν αυτό που νιώθεις και εσύ... Ακόμα και όταν χορεύεις στο ρυθμό νιώθεις πως αυτοί σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά....Εγώ έτσι πιστεύω....Γι αυτό και τους αγαπώ τόσο...! 

 


















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου