Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

The #unpaixtable Blogger Award!

Σήμερα διάβασα πως κέρδισα το βραβείο του Unpaixtable Blogger από την φανταστικότατη Λίζα ! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύυυυ! Εννοείται πως ισχύει το ίδιο και για σένα...!  

Όπως κάθε παιχνίδι έχει και κανόνες(μη βαριέστε, σας βλέπω!), οπότε ξεκινάμε μ' αυτούς:
-Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
-Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
-Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
-Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
-Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου ...στους bloggers που προτείνεις!
-Και μην ξεχνάς κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες

1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)

Στο blog αποκαλούμαι Fallen Angel, και μένω προσωρινά στην Καστοριά, ενώ είμαι γέννημα-θρέμα Καλαματιανή. Είμαι μια ευαίσθητη Καρκίνος (και όταν λέω ευαίσθητη, το εννοώ) και χρησιμοποιώ Blogger...

2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

"Angels are watching over you...."

3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;

Νομίζω το κρυφτό. Γιατί ο καθένας μας προσπαθεί να "κρυφτεί" μέσω του προσωπικού του blog, ώστε να μπορεί να εκφράσει πιο εύκολα τα συναισθήματά του και να ανοιχτεί περισσότερο όσο δεν τον αναγνωρίζουν οι υπόλοιποι.

4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)

...συνεχίσω να γράφω γι' αυτά που με απασχολούν. Και δεν θα σταματήσω να ευχαριστώ όλους αυτούς που με διαβάζουν...!

5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

Είναι και η προσωπικά αγαπημένη μου. Μία από τις πρώτες αναρτήσεις μου στο blog...
Ο Φύλακας ο Άγγελός μου....

6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί;

Οποιαδήποτε κατηγορία με προσβάλει σαν άνθρωπο ....

7)Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα! Από την Λίζα η ερώτηση ήταν: Αν έπρεπε να διαλέξετε να έχετε στη ζωή σας ένα θυελλώδη έρωτα ή μια ανεξίτηλη στο χρόνο φιλία, ποια θα ήταν η επιλογή σας;

Η αλήθεια είναι ότι έχω καεί και από φίλους αλλά και από έρωτες, με τη μόνη διαφορά ότι έχω φίλους οι οποίοι μου στάθηκαν και μου στέκονται ακόμα και σήμερα σε διάφορες δύσκολες στιγμές της ζωής μου, αλλά και στις καλές μου στιγμές.
Έτσι σαν προσωπικό μου "μότο" έχω ότι ποτέ δεν θα έβαζα κάποιον έρωτα πάνω από μια φιλία και ιδίως πάνω από τους φίλους που έχω ήδη γιατί κανείς δεν αξίζει όσο οι φίλοι μου.
Έτσι αν το δω από αυτή την άποψη θα έλεγα μια ανεξίτηλη στο χρόνο φιλία.
Αν όμως, το δω από την άλλη πλευρά, με τους φίλους που έχω, πραγματικά δεν χρειάζομαι περισσότερους γιατί είναι οι καλύτεροι που θα μπορούσα να ζητήσω. Οπότε αν το δω από αυτή την άποψη θα έλεγα έναν θυελλώδη έρωτα. Γι' αυτό δεν ξέρω ποιο από όλα να διαλέξω....

Εγώ από τη δική μου πλευρά δεν έχω κάποια blog για να συνεχίσω και να κάνω την επόμενη ερώτηση. Παρά μόνο τη Λίζα.

4 σχόλια:

  1. Μπορείς πάντα να μου κάνεις μια ερώτηση και να στην απαντήσω εδώ!!! χαχαχαχαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ...Δελεαστικό....
      Η ερώτηση μου λοιπόν θα είναι: Αν ήξερες πως έχεις μια μέρα ακόμα σ' αυτό τον κόσμο τι πράγματα θα έκανες που δεν έχεις "τολμήσει" τόσο καιρό;

      Διαγραφή
    2. Μμμ... Αυτή τη στιγμή δε μου έρχονται πολλά, αλλά κάτι θα κάνω και για σένα.
      1) Θα "βίαζα" το απωθημένο μου(αν ήξερα ότι δε θα ζω την επόμενη μέρα για να με βρίσω)
      2) Θα έδινα ό,τι είχα και δεν είχα για να βρεθώ στη Νέα Υόρκη και να τελειώσω τη ζωή μου εκεί.
      Ίσως και να διάλεγα ένα αντιπαθητικό άτομο και να του έριχνα μια φάπα έτσι για γούρι :Ρ

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα...Ορίστε.... Αυτά είναι :D

      Διαγραφή