Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Dear Sis



Το ξέρεις ότι είσαι το αγαπημένο μου άτομο που περπατά και αναπνέει σε αυτόν τον πλανήτη! Μπορεί να σε έχω (πλέον) πολλά χιλιόμετρα μακρυά αλλά να ξέρεις ότι σε σκέφτομαι κάθε μέρα. Μπορεί να μην μιλάμε κάθε μέρα αλλά είσαι το πρώτο άτομο που θα πάρω τηλέφωνο για να του πω το οτιδήποτε.
Από την τελευταία μας κουβέντα την Παρασκευή, με χαροποίησε το γεγονός ότι είσαι καλά. Σε βλέπω ευτυχισμένη για πρώτη φορά μετά από τόσο καιρό και σε ακούω έτσι όπως έχω να σε ακούσω πολύ καιρό. Ξέρω ότι οι «πληγές» σου θέλουν χρόνο ακόμα για να επουλωθούν αλλά ότι μου είπες την Παρασκευή με έκανε πάρα πολύ χαρούμενη. Χαίρομαι να σε βλέπω έτσι. Μου έφτιαξες και εμένα τη διάθεση που σε άκουσα έτσι.
Εύχομαι πραγματικά ότι καλύτερο & ξέρω ότι είναι δύσκολο για σένα (γιατί έχεις το συγκεκριμένο θεματάκι) αλλά είμαι σίγουρη πως αυτό είναι το πρώτο βήμα. Και πάει πολύ καλά μέχρι στιγμής.
Πάντα δίπλα σου,
Your sis!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου