Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Trapped



Θέλω να σε πάρω τηλέφωνο, να ακούσω τη φωνή σου.
Ή να σου στείλω ένα μήνυμα απλά να μάθω τι κάνεις και πως περνάς.
Ξέρω πως είσαι καλά αλλά θέλω να το ακούσω από σένα.
Αλλά ακόμα ξέρω πως δεν έχει νόημα να σου στείλω από τη στιγμή που δεν μιλάμε ούτε στο δρόμο αν βρεθούμε.
Εσύ δηλαδή, γιατί εγώ κάνω τα πάντα για να σε χαιρετήσω.
Δεν ξέρω τι να κάνω... Συνέχεια λέω στον εαυτό μου πως δεν πρέπει να σου στείλω, πως είναι εντελώς ανούσιο, αλλά από την άλλη, μια άλλη φωνή μέσα μου, θολώνει το μυαλό μου και μου λέει συνέχεια να στείλω....
Το ίδιο μου το κεφάλι θα με τρελάνει...

8 σχόλια:

  1. Το μυαλό σε τέτοιες περιπτώσεις παίζει τα χειρότερα παιχνίδια..δυο φωνές μέσα στο κεφάλι σου, σου προκαλούν σύγχυση για το τι είναι λάθος και τι σωστό...
    εντελώς αντικειμενικά μιλώντας, από τη στιγμή που δεν σου μιλάει καν δεν πρέπει να πάρεις τηλέφωνο -θα καταλήξεις να πληγωθείς χειρότερα(θα σου το αναλύσω αυτό κάποια στιγμή προφορικά). συγκεκριμένα για τους λόγους που δεν σου μιλάει, όπως προείπα θα τους σχολιάσω αφού μιλήσουμε, καθώς δεν μπορώ να σχολιάσω χωρίς να ξέρω τι μεσολάβησε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σωστά....Πρέπει να κανονίσουμε συνεδρία κάποια μέρα..
      To ξέρω πως δεν είναι καλό για μένα να στείλω αλλά δεν με σκέφτομαι και πολύ μόνο και μόνο για το αίσθημα που θα νιώσω όταν δω το όνομα του στο κινητό μου.... :/ Τρελό ε;

      Διαγραφή
    2. Εγώ είμαι μόνη στο σπίτι σήμερα, αν θες ανοίγω σκάιπ ;)

      Τρελό δεν είναι, το αντίθετο, είναι αναμενόμενο...απλά είναι κακό για σένα για πολλούς και διάφορους λόγους(θα στα πω και προφορικά ;))

      Διαγραφή
    3. Ναι αμέ.. Και εγώ σπίτι κάθομαι και ακούω μουσική ;)

      Το ξέρω... Αλλά άντε να κάνεις τη φωνούλα να το βουλώσει :P

      Διαγραφή
    4. Αυτές οι φωνούλες δεν το βουλώνουν με τίποτα...πρέπει απλά να μάθεις να την αγνοείς! :Ρ

      Διαγραφή
    5. Είναι σαν τα επεισόδια με τον Λούσιφερ στο μυαλό του Σαμ...αγνόησε το, γιατί αν του δώσεις σημασία θα γιγαντωθεί και δεν θα φεύγει από 'κει μέσα :Ρ

      Διαγραφή
    6. Xαχαχαα...Δεν το χα σκεφτεί έτσι...έχεις δίκιο :P

      Διαγραφή