Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Turn the music on




Πόσες φορές έχει νιώσει διαλυμένος ψυχολογικά; Και ζητάς από τον εαυτό σου να ξεσπάσει. Και δεν μπορεί. Δεν μπορείς να κάνεις τον εαυτό σου να ξεσπάσει σε κλάματα, σε λυγμούς, ώστε να καταφέρεις να τα «βγάλεις» από μέσα σου, να ελαφρύνει η ψυχή σου, να νιώσεις καλύτερα. 

Οπότε ψάχνεις άλλους τρόπους να νιώσεις καλύτερα. Ψάχνεις τρόπους να διακόψουν τις σκέψεις σου. Όχι, μην τρομάζετε, δεν καταφεύγω στους παλιούς γνωστούς τρόπους. Το απαγορεύω στον εαυτό μου πια, το έχω ξεκαθαρίσει.

Η ώρα είναι περασμένες 3 το βράδυ. Βγάζω τα ακουστικά από την τσέπη του μπουφάν μου και τα συνδέω στα ηχεία. Βάζω τη μουσική που θέλω να ακούσω και βάζω τα ακουστικά στα αυτιά μου. Ύστερα τη δυναμώνω πολύ. Τόσο πολύ ώστε να διαλύει μία μία τις σκέψεις. Να μην μ’ αφήνει να συγκεντρωθώ σε κάτι συγκεκριμένο. Μόνο στους στίχους που ακούω και στη μουσική. Αν αυτό δεν το καταφέρει τότε ανεβάζω κι άλλο την ένταση. 

Κάποια στιγμή η ένταση έχει ανέβει τόσο ώστε πλέον κάθε σκέψη που πάει να περάσει, χάνετε και το μόνο που απομένει στο μυαλό μου πλέον είναι το τραγούδι που ακούω εκείνη τη στιγμή.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου