Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Πάει το καλοκαίρι...


Φετινό καλοκαίρι: Αθήνα! Νομίζω δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο. Έχει φτάσει ο μήνας 6 και το μόνο που έχω καταφέρει είναι δύο μπάνια.
Το φετινό καλοκαίρι περιείχε δουλειά, ζέστη πρωτεύουσας και πολλές διαφορετικές καλοκαιρινές εμπειρίες. Δεν παραπονιέμαι. Μόνο η θάλασσα μου λείπει.
Τώρα που πλησιάζει και η άδειά μου, τα μυαλά έχουν αρχίσει να φεύγουν σιγά σιγά.
Το χειρότερο βέβαια είναι ότι έχω παραμελήσει τελείως το αγαπημένο μου blog. Δεν βρίσκω πολύ χρόνο να μπαίνω και ό,τι ανάρτηση θέλω να κάνω, μένει στα "συρτάρια".
Εύχομαι πάντως όλοι εσείς αγαπημένοι μου, να είστε καλά και να περνάτε ένα πανέμορφο καλοκαίρι!



Υ.Γ. Σιγά σιγά υπόσχομαι θα ανεβάζω τις αναρτήσεις που έχω παραμελήσει εδώ και πολύ καιρό!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου