Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Εγώ θέλω...

Το παρακάτω κείμενο το διάβασα κάπου και μ' άρεσε πολύ...



"Εγώ θέλω να βρίσκομαι πλάι σου και να σου λέω πόσο πολύ μου αρέσει να είμαι μαζί σου. Και να μου δίνεις να φοράω τα ρούχα σου. Και να κρατάω το χέρι σου. Και να βγαίνουμε μαζί. Και να γελάνε οι φίλοι μας με τις βλακείες μας. Και να βλέπουμε καταπληκτικές αλλά και απαίσιες ταινίες. Και να μαλώνουμε για τη μουσική. Και να σε βγάζω φωτογραφίες όταν χαμογελάς. Και να σε αφήνω να με πειράζεις μέχρι να αρχίσει να πονάει η κοιλιά μου από τα γέλια. Και να μη γελάω με τα αστεία σου. Και να μου λες ότι μ' αγαπάς. Και να σε θέλω περισσότερο από χθες και λιγότερο από αύριο. Και να τρελαίνομαι όταν αργείς να πας σπίτι. Και να ξαφνιάζομαι όταν πας νωρίτερα. Και να μαι δυστυχισμένη όταν έχω άδικο. Και να μαι ευτυχισμένη όταν με συγχωρείς. Και να χαζεύω τις φωτογραφίες σου κάθε βράδυ λίγο πριν κοιμηθώ. Και να ακούω τη φωνή σου. Και να τρομάζω όταν θυμώνεις. Και να σε αγκαλιάζω όταν σε πιάνει αγωνία. Και να σε κρατάω σφιχτά όταν πονάς. Και να σου γκρινιάζω όταν είμαι πλάι σου και να κλαψουρίζω όταν δεν είμαι. Και να λιώνω όταν χαμογελάς και να διαλύομαι όταν γελάς. Και να κλαίω και εσύ να μου σκουπίζεις τα δάκρυα. Και να σου λέω πόσες φορές χαμογέλασες χθες και πόσες φορές ανοιγόκλεισες τα μάτια σου σήμερα. Και να σ' αγαπάω τόσο βαθιά που να μην μπορώ να το πω με λόγια. Και να τριγυρίζω και να νιώθω μόνη χωρίς εσένα. Και να θέλω ό,τι θέλεις. Και να νομίζω ότι χάνομαι αλλά να ξέρω πως δίπλα σου είμαι ασφαλής. Και να σου μιλάω για ό,τι χειρότερο έχω μέσα μου. Και να προσπαθώ να σου δίνω ό,τι καλύτερο έχω γιατί δεν σου αξίζει τίποτα λιγότερο. Και να προσπαθώ να είμαι ειλικρινής γιατί ξέρω πως το προτιμάς. Και να σου χαϊδεύω τα μαλλιά. Και να σου φιλάω το λαιμό. Και...Και...Και..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου