Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Friendship Day.....




Υπάρχει καλύτερο πράγμα από την ΦΙΛΊΑ? Είναι ένα από τα πιο όμορφα πράγματα στη ζωή. Είναι από τα πράγματα που πρέπει να είμαστε ευτυχισμένοι αν το έχουμε. Και είμαι από τους πολύ τυχερούς ανθρώπους σε αυτό τον τομέα. Έχω τους πιο υπέροχους φίλους!
Σήμερα, με αφορμή την Friendship Day θα αφιερώσω αυτό το άρθρο σε όλους τους φίλους μου.... 

Φ, σε ευχαριστώ για όλα αυτά που μου έχεις δώσει τόσα χρόνια. Για την πολύτιμη σου βοήθεια και για όλα όσα με έχεις βοηθήσει να ξεπεράσω και που δεν μου επέτρεπες να είμαι χάλια για κανένα λόγο. Ακόμα και από απόσταση έκανες τα πάντα για να με συνεφέρεις! Που επικοινωνούμε μόνο με τα μάτια και τη σκέψη! Που με καταλαβαίνεις ώρες ώρες λες και διαβάζεις το μυαλό μου (Απορώ αν όντως το κάνεις).... Σ’ ευχαριστώ για όλες τις στιγμές που έχουμε περάσει, τις αστείες , τις κακόκεφες και τις καθημερινές! 

Λ, μεγαλώσαμε μαζί και ότι και αν πω πραγματικά είναι λίγο. Είσαι υπέροχη και σ ευχαριστώ για όλες τις παιδικές αναμνήσεις και μη! Ακόμα και στις γκρίζες μας μέρες μου έμαθες πολλά πράγματα! Σ’ ευχαριστώ για όλα! Πάντα με έκανες να βλέπω μια θετική πλευρά σε όλα τα στοιχεία και σε ότι «άσχημο» μου συνέβαινε έβλεπες πάντα κάτι άλλο να περιμένει απέναντι! Ό,τι και να πω είναι λίγο!

Χ, το πόσο έχουμε δεθεί τα τελευταία χρόνια το ξέρουμε οι δυο μας! Τις στιγμές που έχουμε μοιραστεί...Τις χαρούμενες και μη...Που όταν η μία δεν είναι καλά γίνεται και η άλλη χάλια....Για τις αξημέρωτες βραδιές που έχουμε περάσει....Για τις αμέτρητες στιγμές που έχουμε μοιραστεί και για τις «Μεθυσμένες και εξομολογητικές»στιγμές που έχουμε περάσει. Για το ότι η μία καταλαβαίνει τα «κολλήματα» της άλλης και άλλα πολλά που δεν εκφράζονται με λόγια. Σ’ ευχαριστώ για όλη μα όλη σου τη στήριξη για το οτιδήποτε.... Το πόσα σου χρωστάω δεν περιγράφονται με λόγια!

Α, Ν & Δ, για εσάς ισχύει αυτό που λένε ότι: «Η φιλία δεν μετράει από τα χρόνια αλλά από τις στιγμές». Ακριβώς αυτό. Έχετε γίνει σα δεύτερη οικογένειά μου, που με κάνατε να νιώσω την πόλη που σπουδάζω σαν δεύτερο σπίτι μου. Σας ευχαριστώ για όλες τις στιγμές που έχουμε περάσει και ας είχαμε τα σκαμπανεβάσματα μας, μας έκαναν πιο δυνατούς και πιο δεμένους. Δε θέλω να σας χάσω ποτέ, ακόμα και αν περάσουν αυτά τα χρόνια. Μου έχετε βγάλει μια πλευρά του εαυτού μου που δεν ήξερα ότι υπάρχει και που είμαι ευτυχισμένη που την βρήκα! Νιώθω πιο πολύ τον εαυτό μου. Που με ένα βλέμμα καταλαβαίνετε αν δεν είμαι καλά....
Σας ευχαριστώ για όλες τις στιγμές που χάνω το χαμόγελό μου γυρίζετε τον ουρανό ανάποδα για να το ξαναβρώ. Που θεωρείτε πως είμαι ένας τόσο χαρούμενος άνθρωπος. Ναι! Δίπλα σας είμαι και πάντα θα είμαι! Πώς μπορώ να μην είμαι!? Σας αγαπώ απεριόριστα και σας ευχαριστώ για όλα...!

Εσάς όλους δε θέλω να σας χάσω ποτέ! Και σας ευχαριστώ που είστε στη ζωή μου...! Το ότι σας έχω με κάνει να νιώθω τον πιο τυχερό άνθρωπο στη γη! Αν σας χάσω θα είναι σα να χάνω ένα κομμάτι του εαυτού μου! Το πόσα σας χρωστάω δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια.... Μακάρι να καταφέρω να το ξεπληρώσω κάποτε....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου