Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Αποφάσισα


Αποφάσισα.Αποφάσισα λοιπόν μια μέρα να κοιτάξω λίγο πίσω. Να δω που ήμουν, που είμαι, πως έφτασα ως εδώ.
Θυμήθηκα.
Φίλους που ήταν και δεν είναι. Έρωτες που είχαν έρθει για πάντα αλλά χάθηκαν τελικά σε ένα πελώριο ποτέ. Νύχτες μοιρασμένες με άλλα σώματα χωρίς καμιά ουσία και νύχτες αγαπημένες που ο χρόνος κυλάει σαν νερό. Όνειρα που έμοιαζαν άπιαστα και άλλα που ακόμα περιμένουν. Γέλια καρδιάς και δάκρυα ψυχής. Ταξίδια που έκανα και άλλα που ακυρώθηκαν. Ζωές που χάθηκαν κι ας προσπάθησαν πιο πολύ και από αυτό που μπορούσαν για να παραμείνουν και ζωές που ήρθαν. Τραγούδια που λάτρευα να ακούω και τραγούδια που σιχάθηκα κάποια στιγμή. Βράδια και ξημερώματα που δεν ήθελα να τελειώσουν ποτέ και βράδια πλήξης που παρακαλάς να ξημερώσει. Καλοκαίρια ξένοιαστα και χειμώνες δύσκολους.
Κατάλαβα. Πως η ζωή χωρίς όλα αυτά θα ήταν ανιαρή, χωρίς νόημα. Ότι όλα αυτά έκαναν εμένα. Οι επιλογές μου, οι αποφάσεις μου είτε καλές, είτε άσχημες, είτε αυθόρμητες, είτε μετά από πολύ σκέψη είναι το εγώ μου. Οι εμπειρίες μου. Τα λάθη μου. Τα όνειρα μου. Οι σκέψεις μου. Οι μνήμες μου.
Αποφάσισα.Πως δεν θα αφήσω κανέναν να με αλλάξει. Να αρπάζω τη ζωή από τα μαλλιά. Κι αν όσα μου δίνει δεν αρκούν εγώ θα προσπαθώ να κάνω και παραπάνω από ότι μπορώ με όσα έχω. Θα ζω τις στιγμές στο τέρμα. Μέχρι όσο πάει..και όσο δεν πάει. Δεν θα ψάχνω γιατί. Χάνεις χρόνο όταν ψάχνεις γιατί και η ζωή δεν περιμένει. Να λέω την αλήθεια ακόμη κι αν δεν είναι πάντα όμορφη. Να δίνω ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους, όλοι μπορούν να σε διδάξουν κάτι. Να κοιτάζω στα μάτια, να μη χαμηλώνω ποτέ το βλέμμα. Να γελάω όσο μπορώ και να προσπαθώ να κάνουν και οι γύρω μου το ίδιο. Να αφήνω δάκρυα να ηρεμούν την ψυχή μου όταν το έχω ανάγκη. Να ακούω μουσικές, να χορεύω, να ακούω, να μυρίζω, να αγκαλιάζω. Να ασχολούμαι με κάτι όσο του αξίζει και να πηγαίνω παρακάτω. Να έχω φυλαχτό τους ανθρώπους και τις αναμνήσεις μου και να μη μετανιώνω για τίποτα.
 Να είμαι ερωτευμένη με τη ζωή.
Υ.Γ. Υποσχέθηκα, να κρατήσω την ψυχή μου καθαρή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου