Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Ετοιμάζω ταξίδι.....



«...Μοναχά για πάρτη σου», λέει το τραγούδι. Μοναχά για πάρτη μου θα πω εγώ. Για μένα και μερικούς καλούς κοντινούς ανθρώπους.
Τα ταξίδια πάντα τα λάτρευα. Από μικρή. Έβλεπα φωτογραφίες από μακρινές περιοχές και ευχόμουν να μπορούσα να βρεθώ εκεί. Από την glamorous Νέα Υόρκη μέχρι το πολυπληθές Τόκιο.  
Όσες φορές έφευγα για εκδρομή ή για διακοπές ήμουν τρισευτυχισμένη. Ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα ακριβά ξενοδοχεία. Δεν με πείραζε ακόμα και αν έμενα σε ένα δωμάτιο μόνο με κρεβάτι. Αυτό που με εντυπωσίαζε πάντα ήταν το καινούριο μέρος που είχα να εξερευνήσω.
Από τους αγαπημένους μου προορισμούς είναι η Κωνσταντινούπολη που την επισκεφτήκαμε με τους γονείς μου πριν από 4-5 χρόνια, στις διακοπές του Πάσχα. Είχαμε περάσει τόσο υπέροχα....

Επίσης, το περσινό καλοκαίρι πήγα με μια πολύ καλή μου φίλη στην Σαντορίνη. Από τους προορισμούς που είχα σαν όνειρο να πάω. Και όχι άδικα. Εκεί πέρασα κάποιες από τις καλύτερες μέρες της ζωής μου. Από το χαβαλέ του ταξιδιού, τα αστεία με τους τουρίστες, το ηλιοβασίλεμα, το φαγητό, το ξενοδοχείο, το δωμάτιο μέχρι τους «τρελούς» συμπατριώτες που γνωρίσαμε...Ήταν από τις ομορφότερες εμπειρίες της ζωής μου.







Παρακάτω, θα παραθέσω παρακάτω τους TOP 4 προορισμούς που έχω σαν “όνειρο”  να επισκεφτώ.....


1. Νέα Υόρκη

Είναι αγαπημένος TOP προορισμός, με τόσα εκατομμύρια κατοίκους που πραγματικά δεν γνωρίζεις κανέναν αλλά νιώθεις τόσο υπέροχα με όλα αυτά τα πράγματα που σου προσφέρει....Ό,τι και να πω για αυτή την πόλη είναι πραγματικά περιττό.The American Dream που λένε.... Εύχομαι κάποια στιγμή να καταφέρω να την επισκεφτώ και-γιατί όχι- να κατοικίσω κιόλας....















2. Λονδίνο
Κάποια περίοδο είχα έντονη την επιθυμία να τα παρατήσω όλα πίσω και να φύγω να σπουδάσω και να δουλέψω εκεί. Δύσκολη αντιμετώπιση αλλά είναι μεγάλο όνειρο. Θέλω να τα ζήσω όλα εκεί. Από το Buckingham Palace μέχρι να πιω το τσάι μου στις 5 ακριβώς. Να περάσω το σαββατοκύριακο στο Hyde Park και να βρεθώ στην Trafalgar Square. Να φάω στο περίφημο εστιατόριο του Jamie Oliver & στο Hard Rock Café, να φωτογραφηθώ στους διάσημους κόκκινους τηλεφωνικούς θαλάμους, να επισκεφτώ όλα τα Ελληνικά μνημεία που βρίσκονται στο Βρετανικό μουσείο και να μάθω την αγαπημένη μου British Accent….
 





3. Παρίσι
Η Πόλη του Φωτός. Τι να πρωτο πείς για το Παρίσι; Για την πιο ρομαντική πόλη του Κόσμου; Τους πιο ρομαντικούς ανθρώπους του κόσμου; Την πιο ρομαντική γλώσσα του κόσμου; Λατρεύω τα πάντα για τη Γαλλία: την υπέροχη μουσική, τη γλώσσα, τη χώρα την ίδια. Όλα εκτός από το φαγητό τους...Γιατί (μεταξύ μας) δεν συγκρίνεται με την υπέροχη δική μας κουζίνα. Κι όμως θα θελα να ανέβω στο καραβάκι και να διασχίσω τον Σηκουάνα, να επισκεφτώ την Παναγία των Παρισίων, να παρακολουθήσω μια παράσταση στο Moulin Rouge, να δω όλο το Παρίσι από ψηλά, πάνω στον Πύργο του Άιφελ και να φάω αυτές τις υπέροχες κρέπες και κρουασανάκια που παράγουν σε κάθε ζαχαροπλαστείο, και φυσικά να περάσω χρόνο στην υπέροχη Disneyland...!!!









4. Ρώμη-Μιλάνο γενικότερα Ιταλία

Ιταλία. Μια χώρα/πόλη/εξόρμηση αναζωογόνησης. Να μιλήσεις με τους τόσο φιλόξενους και χαμογελαστούς αυτούς ανθρώπους που κατοικούν εκεί, να δεις το Κολοσσαίο, να επισκεφτείς όλα τα Ρωμαϊκά μνημεία που μοιάζουν τόσο με τα δικά μας, να κάνεις βόλτα με τις γόνδολες στη Βενετία, να δεις πόσο "λυγίζει" ο Πύργος της Πίζας, να χαζέψεις και (γιατί όχι; ) να ψωνίσεις στις αγορές του Μιλάνο και να δοκιμάσεις την Ιταλική κουζίνα και τον κλασσικό espresso που σίγουρα οι Ιταλοί τον κάνουν καλύτερα....





2 σχόλια:

  1. 1ον respect στη μαργαρίτα φράουλα
    2ον θέλω σαν τρελή να πάω στη Σαντορίνη, αλλά δυστυχώς ακόμη δεν τα 'χω καταφέρει
    3ον ακριβώς αυτοί είναι και οι δικοί μου top4 ταξιδιωτικοί προορισμοί, με μόνη διαφορά ότι βάζω το Παρίσι ένα τσικ πιο πάνω απ' το Λονδίνο
    4ον έχω πάει 7ήμερη στη Ρώμη(μ' ένα πέρασμα απ' την Πομπηία) στην 3η Λυκείου και είναι πραγματικά μαγική!!! Ανυπομονώ να ξαναπάω και να επισκεφτώ και άλλες πόλεις της Ιταλίας και κυρίως: Βενετία, Φλωρεντία, Πίζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα....Daquiri Φράουλα ήταν και ήταν ότι πιο τέλειο έχω πιει ποτέ...! Κανόνισε το με την πρώτη ευκαιρία. Είναι πραγματικά το καλύτερο νησί...!
      Αχχχ....Ρώμηηη....! Πόσο πανέμορφη παίζει να ναι;; Γενικά με τρελαίνει αυτή η χώρα...!

      Διαγραφή