Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Summer nights



04.08.

Και αυτή η νύχτα ήταν μία από τις πιο όμορφες αλλά μελαγχολικά όμορφες. Όλα ξεκίνησαν όταν αποφασίσαμε να βγούμε με την καλή μου φίλη Χ και είχαμε κανονίσει εξαρχής να μείνει σπίτι μου.
βγήκαμε αλλά η διάθεση και των δυο μας δεν είναι στα καλύτερά της. Έτσι καταλήξαμε να πιούμε και να τελειώσουμε με σφηνάκια. Αφού είπα πολλά πράγματα, το ίδιο και αυτή.

Κατά τις 2 και μισή, αν θυμάμαι καλά, αποφασίσαμε να πληρώσουμε και να φύγουμε.

Καταλήξαμε σε κάτι κούνιες πιο κάτω να συνεχίζουμε τη συζήτηση, να ανάβω το ένα τσιγάρο μετά το άλλο και η ίδια να μου ζητά (για πρώτη φορά) να δοκιμάσει. Εκείνη την ώρα συνειδητοποίησα σε τι κατάσταση βρισκόμαστε και οι δύο. Και πόσο μάλλον εκείνη.

Έπειτα, περπατήσαμε και άλλο στην παραλία και βρήκαμε κάτι ήσυχες ξαπλώστρες όπου ξαπλώσαμε αρκετή ώρα πιάνοντας την κουβέντα στα πιο βαθιά της. Αλλά κάποια στιγμή σταματήσαμε και οι δύο να μιλάμε. Και εκεί είναι που σκέφτομαι πλέον ότι ήμασταν και οι δύο άνετα με αυτή την ησυχία. Με τη συγκεκριμένη κοπέλα είμαστε άνετα σε οποιαδήποτε κατάσταση. Αφού καπνίσαμε και εκεί, σηκωθήκαμε και περπατήσαμε μέχρι τον μώλο της πόλης μας και καθίσαμε εκεί να συζητήσουμε τα τελευταία μας ουσιαστικά.
Εκεί μας πλησίασαν κάτι κοπέλες οι οποίες ήταν λεσβίες αλλά δυστυχώς πολύ θρασύς και αγενέστατες. Αλλά η στιγμή είχε και την πλάκα της. Μέχρι ένα σημείο.

Τέλος, πήγαμε στην κρεπερί της παραλίας και καθίσαμε στον κήπο γύρω στις 5 το πρωί για να φάμε (αφού τα στομάχια μας γκρίνιαζαν). Αφού φάγαμε επιστρέψαμε σπίτι και κοιμηθήκαμε γύρω στις 6 το πρωί με αποτέλεσμα να σηκωθούμε στις 2 και μισή το μεσημέρι. Παραγγείλαμε πρωινό από μία από τις αγαπημένες μας καφετέριες και καθίσαμε σπίτι μέχρι που έφυγε.

Τη συγκεκριμένη μέρα είπα πολλά πράγματα που δεν έχω μιλήσει εδώ και καιρό και αρκετά για τα οποία δεν είχα μιλήσει σε κανέναν ως τώρα.

7 σχόλια:

  1. Αυτές οι στιγμές είναι από τις καλύτερες μιας φιλίας..εκεί που είστε και οι δύο χάλια μαύρα και ενώνετε τα χάλια σας..μπορεί συναισθηματικά να είμαι ερείπιο τέτοιες στιγμές, αλλά κατά κάποιο τρόπο τις απολαμβάνω..ίσως γιατί βοηθάει το συναισθηματικό δέσιμο με τη φίλη που έχω δίπλα μου..

    Είχατε και σουξέ βλέπω! Μπράβο! χαχαχαχαχαχαχαχα
    Κι εγώ δεν έχω πρόβλημα με το γεγονός ότι είναι του ιδίου φύλου, αλλά με το θράσος, όπως είπες κι εσύ. Μου έχει τύχει και μένα να μου την πέσει γυναίκα, να αρνηθώ ευγενικά και να με αφήσει ήσυχη και δεν με ένοιαξε καν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό ένιωσα Λιζάκι! Μπορεί να ήταν δύσκολη στιγμή συναισθηματικά, άλλα ένιωσα ότι έρχομαι πιο κοντά με τη συγκεκριμένη φίλη μου. Και αυτό είναι που κράτησα περισσότερο.

      Χαχαχαχα ναι τρομάρα μας :P
      Ναι ούτε εγώ θα είχα θέμα, αλλά είναι το θράσος και ο τρόπος που σε προσεγγίζει ο/η άλλος/άλλη

      Διαγραφή
    2. Αυτό είναι το καλύτερο...δεν ξέρω τι μαζοχιστικά συναισθήματα μας καταλαμβάνουν εκείνες τις στιγμές, αλλά το δέσιμο αυτό -πάνω στην κατάθλιψη και την αυτοταπείνωση- είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κερδίσεις από μια φιλία

      Μα ρε συ, όπως σου είπα, μου έχει τύχει πολύ γλυκό πέσιμο από γυναίκα(σε φάση να λέω αν ήμουν γκέι θα της καθόμουνα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα) και μου έχει τύχει πέσιμο που με το ζόρι κρατήθηκα να μην της χώσω μπουκέτο..έτσι είναι οι άνθρωποι, σάμπως τα ίδια δεν ισχύουν και με τους άντρες που μας πλησιάζουν(δεν ξέρω για σένα, εμένα δυστυχώς οι περισσότεροι ανήκουν στην κατηγορία-μπουκέτο που προανέφερα χαχαχαχαχαχαχαχα)

      Διαγραφή
    3. *Το καλύτερο είναι ότι δεν χρειάζεται να μιλήσετε καν...η σιωπή τα λέει όλα. Μπορεί να βοηθήσει η μία την άλλη απλώς με το να κάθεται εκεί, πίνοντας, καπνίζοντας και αναστενάζοντας παρέα...

      Διαγραφή
    4. Αυτό! Ακόμα και στη σιωπή...με το τσιγάρο στο στόμα, τον ήχο της θάλασσας και απλά την παρουσία της, ένιωθα ότι λέγαμε πολλά! Και γι' αυτό πιστεύω πως της έχω τόσο τρελή αδυναμία!

      Χαχαχαχα...Ισχύει ρεεε...Και με μένα το ίδιο συμβαίνει! Πφφφφφφ

      Διαγραφή
    5. Αυτές οι συζητήσεις, χωρίς λέξεις, είναι οι καλύτερες...ό,τι πιο μαγικό μπορείς να ζήσεις σε μια φιλία

      Διαγραφή
    6. Αχ ναι! Νιώθεις ότι η φιλία αυτή έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο!

      Διαγραφή