Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Χρόνια σου πολλά... (05 & 07.10.)



Το περασμένο σαββατοκύριακο ήμουν στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη για τα γενέθλια μιας πολύ καλής μου φίλης... Όλο το κείμενο το έχω ετοιμάσει μέρες τώρα απλά δεν το είχα ανεβάσει στο blog… Σήμερα λοιπόν, καθυστερημένα, το ανεβάζω.... Ένα κείμενο για ΣΕΝΑ!


Καταρχήν, λοιπόν χρόνια σου πολλά και εύχομαι μόνο υγεία, ευτυχία, επιτυχίες και καλή παρέα να ακολουθήσουν στη ζωή σου από εδώ και πέρα.
Εύχομαι να βλέπεις συνέχεια τα όνειρα σου και τις επιθυμίες σου να πραγματοποιούνται μία μία (ένα - ένα) και να συνεχίζεις να κάνεις και άλλα. Γιατί τα όνειρα ομορφαίνουν τη ζωή μας. Και να βάζεις στόχους και θα τους πετυχαίνεις. Γιατί ότι βάζεις εσύ κάτι σαν στόχο το πετυχαίνεις.
Επίσης να συνεχίσεις να είσαι τόσο δυνατή όσο ήσουν και είσαι πάντα, ώστε να μπορείς να ξεπερνάς όσες δυσκολίες σου έρχονται. Βέβαια, εύχομαι να μην υπάρξει καμία από εδώ και πέρα, αλλά Ζωή είναι αυτή...
Ακόμα, από πλευράς μου θέλω να σε ευχαριστήσω για όλα αυτά που έχεις κάνει για μένα, αν και ένα ευχαριστώ δεν είναι αρκετό για όλα αυτά. Για την στήριξη, την παρηγοριά, τα ξενύχτια, τις όμορφες αναμνήσεις που δημιουργήσαμε μαζί, για τις άσχημες και δύσκολες στιγμές που ήσουν πάντα δίπλα μου, που με κάνεις πάντα να βλέπω διαφορετικά τα πράγματα, που με παρηγορείς, που δεν κουράζεσαι ποτέ να με ακούς να γκρινιάζω και να στεναχωριέμαι....
Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου, που με στηρίζεις, που με βοηθάς να μην χάνω τον εαυτό μου, που με στηρίζεις, που με κάνεις να βλέπω έναν τρόπο διαφυγής στα αδιέξοδα!
Είσαι πραγματικά υπέροχος άνθρωπος και σου αξίζουν τα καλύτερα και πολλά πολλά περισσότερα...!
Θέλω να σε βλέπω ευτυχισμένη,  με αυτό το όμορφο χαμόγελο που φωτίζει το γλυκό σου προσωπάκι και μου φτιάχνεις τη διάθεση...
Θέλω να συνεχίσεις να είσαι όπως είσαι, να μην αλλάξεις ποτέ και για κανέναν και όπως λέει και το τραγούδι: «Μείνε όπως είσαι και μην αλλάξεις ποτέ σ’ αγαπάω έτσι όπως είσαι» χαχαχαχαχα....
Εύχομαι να έχεις πάντα δίπλα σου όλους τους ανθρώπους που θέλεις και σε κάνουν χαρούμενη και όσο για μένα να ξέρεις πως δεν πρόκειται να φύγω από δίπλα σου (εκτός αν σου σπάσω τόσο πολύ τα νεύρα και βαρεθείς να με ακούς που δίκιο θα χεις κάποια στιγμή χαχαχαχα)

Χρόνια σου πολλά! :*

6 σχόλια:

  1. Η ανάρτηση σου μου θύμισε τις δικές μου φίλες, εκείνα τα άτομα που ήταν δίπλα μου στις πιο ωραιότερες αλλά και στις πιο σκοτεινές μου στιγμές..κυρίως την κολλητή μου :)

    Η δική μου φιλία μου θυμίζει εκείνη της Meredith και της Christina απ' το Grey's Anatomy(δες την εικόνα -στο λινκ παρακάτω- και θα καταλάβεις :) ), απ' τα λίγα που διάβασα μου φαίνεται πως κι η δική σου με τη φίλη σου είναι κάπως έτσι.
    http://weheartit.com/entry/78076651/searchcontext_type=search&context_user=SwordGalleon&query=my+person+grey%27s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό...Κάπως έτσι είναι και η δική μου φίλη...Ξέρω ότι ότι ώρα και να ταν θα με βοηθούσε να θάψω ένα πτώμα :P
      Την αγαπώ!

      Διαγραφή
    2. Όλοι έχουμε ένα συγκεκριμένο άτομο που θα παίρναμε τηλέφωνο να μας βοηθήσει να εξαφανίσουμε το πτώμα...και πως μόνο εκείνο είναι το ίδιο τρελό μ' εμάς για να το κάνει!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Xαχαχα ισχύει...Και όταν σκέφτομαι το συγκεκριμένο άτομο δεν θα με κατηγορούσε και για τίποτα κιολας...Μη σου πω θα το σχεδιάζαμε και μαζί :P

      Διαγραφή
    4. Θα σου 'λεγε ότι και να θες να κάνεις κάποιο καλό λόγο θα 'χεις, μέσα είμαι!!!χαχαχα

      Διαγραφή