Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Σαββατόβραδο



Και αυτή η νύχτα ήταν τόσο όμορφη που κατάφερε να ομορφύνει και την Κυριακή μου. Βγήκαμε και οι δύο το Σάββατο το βράδυ. Και οι δύο όμως περάσαμε μέτρια. Εσύ βέβαια πιο κάτω του μετρίου. Και γυρίσαμε σπίτια μας και μου είχες πει πως έχεις κανονίσει για ψάρεμα, αλλά δεν είχα φανταστεί ότι θα πας μόνος.

Έτσι αφού επέστρεψες από την έξοδο σου, μου είπες πως "κανείς δεν είναι τόσο τρελός να έρθει μαζί μου τέτοια ώρα για ψάρεμα". Μου είπες επίσης ότι δεν πέρασες καλά. Όπως μου είπες επίσης ότι η παρέα σου προσπάθησε να σου κάνει γνωριμία με κάτι κοπέλες εκεί και σου την έλεγαν που δεν έκανες τίποτα με καμία. Και εσύ μου πες ότι δεν ήθελες και ξενέρωσες. 

Και όλο το βράδυ μιλούσες μαζί μου. 
Πριν φύγεις σου πα να προσέχεις. 
Μου πες πως θα ελπίζεις να μη σε πάρει ο ύπνος εκεί. 
Σου πα να πάρεις ακουστικά για μουσική και να μου στείλεις ότι θες. 

Και μετά από μία ώρα ήρθε μήνυμα σου. Που μου έλεγες για κάτι περίεργους που συνάντησες και για το πως είσαι. Μιλούσαμε συχνά πυκνά. 

Κάποια στιγμή με ρώτησες πώς και δεν κοιμάμαι. Και εκεί είναι που με είχε πάρει ο ύπνος. Με το κινητό στο χέρι. Πόσο καιρό είχα να το ζήσω αυτό; Πόσο όμορφο συναίσθημα; 

Και ξύπνησα δυο τρεις ώρες μετά. Και σου απαντάω οχτώ παρά, το πρωί. Και σου είπα πως τελικά με πήρε ο ύπνος. Και εσύ γύριζες εκείνη την ώρα. Και μου έστειλες τα αποτελέσματα της δουλειάς σου. Και με ξαναρώτησες πώς και ξύπνησα τόσο πρωί.

Και σου είπα πως είναι κλασσικό και κάθε φορά ξυπνάω επτάμιση με οκτώ από συνήθεια. 

Και μου πες: "Τότε γρήγορα για νάνι!"....

Και χαμογέλασα, γιατί ήταν σαν να άκουσα τη φωνή σου με αυτή την έκφραση.

Και σου πα να ξεκουραστείς και εσύ. Και μου πες πως πας και εσύ για ξεκούραση. Και με χαιρέτησες μαζί με τα αγαπημένα σου χοντρομπαλούδικα αυτοκόλλητα. 

Και ξαναέπεσα για ύπνο με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου. 

Μου έφτιαξες το βράδυ και όλη την επόμενη ημέρα.

Έχεις αυτή την ιδιαιτερότητα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου