Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Memories......


Όπως ανέφερα και χθες, όλη μου η παρέα απουσιάζει.....
Σήμερα λοιπόν βγήκα μόνη μου να κάνω κάποια ψώνια και να εκτυπώσω ένα σωρό φωτογραφίες....
Αποφάσισα να φτιάξω το κολάζ που λέω ένα χρόνο τώρα στο φοιτητικό μου σαλόνι....
Και το έφτιαξα επιτέλους....!
Καθώς ξεχώριζα τις φωτογραφίες, σκεφτόμουν όλες αυτές τις αναμνήσεις που έχω ζήσει μαζί με τους ανθρώπους που είναι στις φωτογραφίες μαζί μου... Τόσο όμορφες στιγμές....Όλες μαζί και η καθεμία ξεχωριστά...!
Τι υπέροχο πράγμα είναι τελικά οι φωτογραφίες..."Αιχμαλωτίζεις" την στιγμή και την κρατάς για πάντα....Να σου θυμίζει αυτή την στιγμή που έζησες...Και τα υπόλοιπα απλά υπάρχουν στο μυαλό σου...Οι ήχοι, τα συναισθήματα..... Η φωτογραφία πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλύτερα και ομορφότερα πράγματα που υπάρχουν.....
Και μην ξεχνάτε..... Οι άνθρωποι μπορεί να αλλάξουν...Οι αναμνήσεις όμως ποτέ... ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου