Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Τελευταία νύχτα στην Καστοριά για το 2013...

Τελευταία νύχτα απόψε στην Καστοριά, για το 2013. Έκλεισα τις βαλίτσες μου, ετοίμασα τα πράγματα μου (αναρωτιέμαι πως θα καταφέρω να τα κουβαλήσω) και αύριο το πρωί πριν το μάθημα θα τακτοποιήσω τα τελευταία που έχω αφήσει.
Αυτή τη φορά δεν είναι το ίδιο συναίσθημα που έχω τις προηγούμενες φορές που δεν θέλω να φύγω. Φέτος είναι λίγο διαφορετικά γιατί περιμένω να φύγω. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως όντως μου έλειψε το σπιτάκι μου. Και οι δικοί μου.
Αύριο απογευματάκι θα κάνω τη βόλτα μου στη Θεσσαλονίκη. Μια πόλη που υπεραγαπώ! Θα βρω μια πολύ πολύυυ καλή μου φίλη που θα αποχωρήσουμε αεροπορικώς για Καλαμάτα μαζί την Πέμπτη το απόγευμα.
Και επιστρέφουμε το Γενάρη πάλι. Πίσω εδώ. Ανανεωμένοι ελπίζω. Με περισσότερη όρεξη για μάθημα, γιατί αυτή την περίοδο η όρεξη μου ήταν μηδενική.
Αποχωρώ λοιπόν. Αύριο τέτοια ώρα θα έχω μπροστά μου τη θέα του Λευκού Πύργου και του Θερμαΐκού.
Αχ ρε Θεσσαλονίκη.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου