Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Happy Birthdayy!






Καταρχήν χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου. Πολύ στεναχωριέμαι που δεν μπορώ και φέτος να τα περάσω μαζί σου. Αλλά η σχολή, καταλαβαίνεις...
Εύχομαι να έχεις μια ζωή υγεία, ευτυχία, πολλές επιτυχίες και ανθρώπους δίπλα σου που σε αγαπούν και αγαπάς.
Ακόμα, εύχομαι πάντα να πετυχαίνεις τους στόχους σου όποιοι και αν είναι αυτοί, όσο δύσκολοι και αν σου φαίνονται. Ξέρω πως θα τους καταφέρεις αν το βάλεις στο μυαλό σου. 

Θέλω να ξέρεις ότι θα είμαι πάντα εκεί για σένα, όσο μακρυά και αν είμαι και θα κάνω τα πάντα για να σε στηρίζω σε ότι χρειαστείς.
Είσαι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου και σου χρωστάω τα πάντα, ειλικρινά!

Δεν υπάρχουν λόγια για να σε ευχαριστήσω για όλα αυτά.
Για όλες  τις όμορφες & δύσκολες στιγμές που έχουμε περάσει, για όλες τις φορές που ήσουν εκεί για μένα, για όσες φορές είδες μέσα από τα μάτια μου και ήξερες πως νιώθω, για όσες φορές με καταλαβαίνεις με ένα και μόνο βλέμμα και για όσες φορές ήσουν ο άνθρωπος που μιλούσα και τα έβγαζα όλα από μέσα μου.
 Είσαι ένας άνθρωπος που με κάνεις να βλέπω πολλά πράγματα με διαφορετική εκδοχή, που με κάνεις να βγάζω πολλά πράγματα από μέσα μου και πράγματα που δεν έχω πει σε κανέναν.  Γι’ αυτό το καλοκαίρι, για τις όμορφες στιγμές, για τα γέλια, για τις πιο στενάχωρες νύχτες, για τις ατέλειωτες συζητήσεις. Που είσαι πάντα δίπλα μου, που με στηρίζεις, που με κάνεις να βρίσκω φως στα αδιέξοδα!
Σ’ ευχαριστώ για τα πάντα!

Είσαι ένας ΥΠΈΡΟΧΟΣ άνθρωπος που σου αξίζουν μόνο μα μόνο τα καλύτερα και τίποτα λιγότερο!

Τέλος, εύχομαι να έχεις δίπλα σου πάντα τους ανθρώπους που σε εκτιμούν και σε αγαπάνε έτσι όπως είσαι... Και όσο για μένα θα είμαι πάντα μα πάντα εκεί !

Και σε παρακαλώ, κάτι τελευταίο. Κάνε μου μια χάρη. Μην αφήνεις αυτό το χαμόγελο να σβήνει ποτέ από το προσωπάκι σου. Γιατί πραγματικά αυτό το χαρούμενο προσωπάκι μου φτιάχνει τη διάθεση και είμαι σίγουρη πως τις ίδιες επιπτώσεις έχει και στους υπόλοιπους ανθρώπους δίπλα σου.

Χρόνια πολλά μικρό μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου