Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

One Year Clean #S_H




Πέρασε μόλις ένας χρόνος από τον δύσκολο εκείνο μήνα, που είχα υποκύψει στο Self Harm. Ένα χρόνο μετά και έχω καταφέρει να βλέπω τα πράγματα τελείως διαφορετικά, πιο αισιόδοξα, χωρίς να έχω ξεπεράσει ακόμα τους φόβους μου ή τις σκοτεινές μου μέρες.
Ξέρω ότι είμαι καλύτερα όμως. Το αισθάνομαι, το νιώθω. Το βλέπω στο αληθινό χαμόγελό μου, στις στιγμές που γελάω με την ψυχή μου, ή ακόμα και στις μικρές καθημερινές στιγμές που βρίσκω τη χαρά.


Έχω μάθει πλέον να εκτιμώ ακόμα και τα μικρά «ασήμαντα» για κάποιους πράγματα. Το να έχεις ψυχική υγεία, έχω καταλάβει πλέον πως είναι το πιο σημαντικό. Και ξέρω πως το ξεπέρασα αυτό το κομμάτι. Ναι, υπάρχουν στιγμές που θέλω να ξεσπάσω σε κλάματα και να κλειστώ στον εαυτό μου, αλλά ξέρω πως στο επίπεδο που έχω φτάσει πλέον, δεν θα ξαναέκανα ποτέ κάτι τέτοιο στον ίδιο μου τον εαυτό.

Έχω μάθει να με αγαπώ περισσότερο, να βλέπω τις ατέλειες μου αλλά να μην νιώθω τόσο μειονεκτικά γι’ αυτές, να προσπαθώ κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και να απομακρύνω από κοντά μου βλαβερούς ανθρώπους. 

Σε αυτό το κομμάτι, θα ήθελα να επεκταθώ σε όλο το κομμάτι του Self Harm και να πω πως δεν προτρέπω κάτι τέτοιο σε καμία περίπτωση με αυτά που θα δημοσιεύσω.
Το μόνο που θέλω να κάνω είναι να προσπαθήσω να σας βάλω στο τρυπάκι για να μπείτε λίγο στη θέση των ανθρώπων που έχουν καταφύγει εκεί και το πόσο σκοτεινά φαίνονται όλα.
Δεν θέλω να κρίνεται αυστηρά. Παρακαλώ προσπαθήστε να καταλάβετε....

















Pleaase, Pleeeaaase!


"...That's what I want you to believe..."














Αυτή η αίσθηση είναι η χειρότερη. Δεν ξέρεις τι ακριβώς νιώθεις. Δεν ξέρεις αν νιώθεις καν. Δεν έχεις συναισθήματα παρά μόνο ένα ατέλειωτο κενό μέσα σου. Και θες να αισθανθείς πόνο. Για να ξέρεις πως νιώθεις κάτι.
Ή ακόμα όταν αισθάνεσαι πόνο τόσο αβάσταχτο που δεν μπορείς να τον αντέξεις άλλο και θέλεις να σταματήσει με κάποιο τρόπο. Και επιλέγεις αυτόν γιατί θεωρείς πως έστω και για δευτερόλεπτα η ψυχή σου, το μυαλό σου, γαληνεύει. Και όλο προσπαθείς πιο βαθιά για να διαρκεί περισσότερο. Δεν ξέρω πως απέφυγα τα χειρότερα. Ήμουν πραγματικά τυχερή.
Και νιώθω απίστευτα ευγνώμων που είχα αυτά τα υπέροχα άτομα στο πλάι μου. Που μου έβαλαν τις φωνές και με συνέτισαν. Με έβαλαν κάτω και μου εξήγησαν κάποια πράγματα. Που με στήριξαν και με βοήθησαν όσο δεν έκανε κανένας άλλος. Τους χρωστάω τη ζωή μου πραγματικά! Αυτά τα 4-5 άτομα ήταν πραγματικά οι σωτήρες μου.

Είμαι εδώ και είμαι καλά! Είμαι μία ψυχή η οποία κατάφερε να σωθεί και επιβίωσε από τη μάχη με τον ίδιο της τον εαυτό. Πολέμησε τους πιο δυνατούς δαίμονες της και βγήκε νικήτρια μετά από μία τόσο σκληρή μάχη. Και έχω κάθε δικαίωμα να υψώσω το κεφάλι και να πανηγυρίσω γι' αυτή τη μάχη. Γι' αυτή τη μάχη που τόσοι λίγοι ξέρουν και που κανείς παραπάνω δε χρειάζεται να μάθει. Τα σημάδια θα είναι πάντα εκεί για να μου θυμίζουν την πάλη που έδωσα με τον εαυτό μου και το σκοτάδι μου & δεν πνίγηκα. Κατάφερα να σωθώ... Και είμαι εδώ, ζωντανή, σε πολύ καλύτερη κατάσταση, με ανθρώπους που με αγαπούν και με εκτιμούν και χαίρομαι να τους έχω στη ζωή μου, γιατί την κάνουν ομορφότερη...



Your life is NOT over yet!







Kαι για να κλείσω, ανεβάζω το τραγούδι το οποίο με εκφράζει απόλυτα από τον καιρό που αισθάνομαι καλύτερα.... 


"Two Fingers"

I drink to remember, I smoke to forget
Some things to be proud of some stuff to regret

Run down some dark alleys in my own head
Something is changing, changing, changing

I go back to Clifton to see my old friends
The best people I could ever have met
Skin up a fat one, hide from the Feds
Something is changing, changing, changing

So I kiss goodbye to every little ounce of pain
Light a cigarette and wish the world away
I got out, I got out, I'm alive but I'm here to stay
So I hold two fingers up to yesterday
Light a cigarette and smoke it all away
I got out, I got out, I'm alive but I'm here to stay


He's down in the kitchen drinking White Lightning
He's with my momma, they're yelling and fighting
It's not the first time praying for silence
Something is changing, changing, changing

So I kiss goodbye to every little ounce of pain
Light a cigarette and wish the world away
I got out, I got out, I'm alive but I'm here to stay
So I hold two fingers up to yesterday
Light a cigarette and smoke it all away
I got out, I got out, I'm alive but I'm here to stay

There's a story for every corner of this place
Running so hard you got out but your knees got grazed
I'm an old dog but I learned some new tricks yeah

So I kiss goodbye to every little ounce of pain
Light a cigarette and wish the world away
I got out I got out I'm alive but I'm here to stay
So I hold two fingers up to yesterday
Light a cigarette and smoke it all away
I got out I got out I'm alive but I'm here to stay

Hey, hey it's fine
Hey, hey it's fine
Hey, hey it's fine
I left it behind


4 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που σε βλέπω να γράφεις ότι είσαι καλύτερα...
    Κι επειδή θέλω να συνεχίσω να το βλέπω -και να παραμείνεις δυνατή μέσα στις γιορτές- ορίστε ένα μικρό "δωράκι" να σου δίνει κουράγιο όταν θα μελαγχολείς:

    https://www.youtube.com/watch?v=xxfw6hYkZRU


    Περισσότερα σχόλια θα κάνω αργότερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις οτι το δωράκι σου είναι κάτι παραπάνω απο υπέροχο!!!!
      Σε ευχαριστω πολυ Λιζακι για όλα πραγματικα γιατί ήσουν πολλές φορές δίπλα μου και απο τους ανθρωπους που διαβασαν τις πραγματικες κ αληθινες μ σκεψεις κ δν με εκριναν αυστηρα αλλα εμειναν εκει για να με στηριξουν!
      Πραγματικα το ευχαριστω που μπορω να πω ειναι πολυ λίγο!!!

      Διαγραφή
    2. Το δωράκι είναι απλά μοναδικό!!!

      Γλυκούλα μου με συγκινείς που τα λόγια μου σήμαιναν τόσα για σένα...δε χρειάζεται να μ' ευχαριστείς!
      Φιλάκια <3

      Διαγραφή