Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Μην μπλέξεις μαζί μου...


Μην μπλέξεις μαζί μου.

Είμαι κυκλοθυμική,ανυπόμονη,γκρινιάρα και συχνά ανασφαλής.

Μην μπλέξεις μαζί μου δεν θα σου λέω όλη την ώρα γλυκόλογα.
Δεν θα σου πάρω δώρο επειδή κλείσαμε 1,2,3,4.. μήνες.
Δεν θα θέλω να πηγαίνουμε στα πιο “in” μαγαζιά για να μας δουν μαζί.
Δεν θα σου στέλνω μήνυμα 24 ώρες το 24ωρο.

Σου υπόσχομαι όμως οτι θα σκοτώσω μια-μια όλες τις ανασφάλειες σου.
Θα κάνω την κάθε μέρα ξεχωριστή.
Θα σου δώσω οτι αγαπή δεν πήρες από τους φίλους σου,τον πατέρα σου,τον αδερφό σου ή εκείνη την κοπέλα που αγαπήσες αλλά εκείνη σε πρόδωσε.

Τις νύχτες που υποφέρεις θα κάτσω να σου κάνω παρέα μέχρι να ξημερώσει για να μην νιώθεις μοναξιά.

Θα κάνουμε βόλτες σε όλη την πολή άλλοτε με τα πόδια κι άλλοτε με το ποδήλατο-όπως σ'αρέσει-.
Θα βρούμε τη δικιά μας ταράτσα από όπου θα κοιτάμε τα αστέρια κάνοντας ευχές με την ελπίδα ότι μια μέρα θα πραγματοποιηθούν.
Και εγώ θα ξέρω την δική σου κι ας μην στο πω ποτέ.
Κι εσύ θα ξέρεις την δική μου γιατί είμαι ανοιχτό βιβλίο.

Μην μπλέξεις μαζί μου δένομαι εύκολα με ανθρώπους και καταστάσεις.

Μην μπλέξεις μαζί μου,μπορεί να ξεχάσω την ημερομηνία που σε πρωτοσυνάντησα όμως δεν θα ξεχάσω ποτέ τον τρόπο που γελάς,το πως με κοιτάς όταν εγώ δεν βλέπω,το αρωμά σου,την μυρωδιά σου,το χρώμα των ματιών σου και τον χτύπο της καρδιάς μου όταν τα κοιτάζω.

Μην μπλέξεις μαζί μου θα με καταστρέψεις,μα σε παρακαλώ έλα να μπλέξουμε...

Πηγή: Ανθρωπάρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου