Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Everything is fine




Και όταν όλα κυλάνε όμορφα δεν θα μπορούσες παρά να αισθάνεσαι όμορφα. 

Φυσικά η μόνη βλακεία που έκανα (τελικά) ήταν να «πειράξω» λίγο τα δεδομένα της παρέας. Αλλά φυσικά και ευτυχώς δεν έγινε κάτι τραγικό. Ξέρω πλέον πως τα πράγματα θα είναι διαφορετικά αλλά δεν ξέρουμε και σίγουρα πόσο θα κρατήσει και πώς θα πάνε ή θα είναι τα πράγματα μόλις επιστρέψω.

Βέβαια περνάω πάρα πολύ όμορφα. Ένα παιδί της παρέας έγινε κατά ένα τρόπο «δικός μου» (αν και δεν μ αρέσει να βάζω ταμπέλες).

Και όλα έγιναν υπό περίεργες συνθήκες και χωρίς καν να το καταλάβουμε. Κανείς μας δεν περίμενε κάτι τέτοιο. Αλλά τελικά καταλήξαμε έτσι και τις τελευταίες μέρες που ήμουν επάνω ήμασταν σχεδόν αχώριστοι.

Βέβαια ο κολλητός μου άρχισε το δούλεμα και σ’ αυτόν αλλά περισσότερο σε μένα. Φυσικά και δεν περίμενα κάτι διαφορετικό... Περί του κολλητού μου μιλάμε... Αν μετά από τέσσερα χρόνια περίμενα διαφορετική συμπεριφορά, δεν θα τον ήξερα καθόλου.

Βέβαια όλοι στην παρέα χάρηκαν και δυσκολεύτηκαν να το πιστέψουν. Εδώ καλά καλά εμείς δεν ξέραμε τι κάναμε-που λέει ο λόγος- και πώς καταλήξαμε έτσι.

Το θέμα είναι ότι περνάμε πολύ όμορφες στιγμές, περνάμε πάρα πολύ καλά, για να μην πω τέλεια και συζητήσαμε και είπαμε πως θα δούμε πώς θα πάει το πράγμα.

Είναι ότι με κάνει χαρούμενη μόνο που μιλάω μαζί του. 

Πάντως πρέπει όλοι να έχουν καταλάβει ότι έχω ένα θέμα με τα μάτια έτσι; Δεν φεύγω μακρυά από όμορφα μάτια. Ο συγκεκριμένος έχει μπλε-γκρι-γαλάζια μάτια. 

Οι αδυναμίες δεν κρύβονται όπως και να το κάνουμε...

2 σχόλια:

  1. Καλέ αυτό ήταν το τόσο τρομερό πράγμα που έκανες; Χαχαχαχαχαχα
    Μην ανησυχείς και μην είσαι χαζό, απ' τη στιγμή που σε κάνει ευτυχισμένη δεν υπάρχει τίποτα το λάθος σ' αυτό!

    Θα σου πω και κάτι να γελάσεις: τον τελευταίο καιρό ακούω γύρω μου συνέχεια για φιλίες που προχώρησαν σε πολύ περισσότερα(η κολλητή μου μάλιστα έκανε μερικά χρόνια παρέα με τον άντρα της πριν κάνουν σχέση).
    Άλλωστε, όπως λένε, "τα καλύτερα γκολ μπαίνουν στα φιλικά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα.... Ντάξει ήταν διάφορα πράγματα που με έκαναν να νιώθω άσχημα. Αλλά τελικά δεν ήταν και τόσο κακό.

      Αχαχαχααααχα.... Όμορφες ιστορίες να τις ακούς αυτές :)

      Διαγραφή