Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Προσπάθησα


Προσπάθησα να μη μιλάω όταν παθιάζομαι, μα δε μπορώ να συγκρατήσω τον ενθουσιασμό μου κι έτσι κατεβάζω μονολόγους.
Προσπάθησα να είμαι πιο ήσυχη. Πιο…γλυκιά, μα πάντα ήμουν αυθόρμητη κι εκφραστική.
Προσπάθησα να γελάω αθόρυβα βάζοντας το ένα χέρι μπροστά από το στόμα σα να κρύβω ένα σάπιο δόντι, μα το γέλιο μου πάντα έβγαινε απροειδοποίητα και πολλές φορές γελούσα με δάκρυα.
Προσπάθησα να μακρύνω τα μαλλιά μου. Να τα χτενίζω και να τα ισιώνω κάθε μέρα, μα κατά βάθος λάτρευα τις τουφίτσες που πέφτανε στο πρόσωπό μου όταν τα μάζευα πάνω σε έναν πρόχειρο κότσο.
Προσπάθησα να ντύνομαι πιο «γυναικεία», μα σύντομα μου λείψανε οι φόρμες και τα σκισμένα μου τζιν.
Προσπάθησα να αντικαταστήσω την σχολική μου με μια τσάντα χεριού, μα ότι κι αν έκανα δεν υπήρχε χώρος για βιβλία, sketchbooks και φωτογραφική.
Προσπάθησα να μη παθιάζομαι τόσο όταν μπαίνει το αγαπημένο μου τραγούδι, μα κατέληγα κάθε φορά να χορεύω φωνάζοντας του στίχους.
Προσπάθησα να διορθώσω τη μεγάλη μου μύτη με μακιγιάζ, μα δεν είμαι καλή στο contouring.
Προσπάθησα να μακρύνω τα νύχια μου για να δείχνουν όμορφα τα δαχτυλά μου, μα όταν αγχώνομαι τα τρώω.
Προσπάθησα να γελάω με τα αστεία του αγοριού που μου αρέσει, μα πολλά από αυτά ήταν ηλίθια.
Προσπάθησα να σωπαίνω όταν κάποιος σχολίαζε την εμφάνισή μου ή τα όνειρά μου, μα πάντα έβρισκα τον εαυτό με υπερασπίζεται σα τον καλύτερό μου φίλο.
Προσπάθησα να πείσω τους ανθρώπους το πόσο δυναμική είμαι, μα ήταν εύκολο να διακρίνει κανείς αδυναμίες μου.
Ξέρεις, κουράστηκα να προσπαθώ.
-Μπλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου