Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

LIEBSTER BLOG AWARD


Αν και αρκετά καθυστερημένα, μπαίνοντας να διαβάσω το αγαπημένο μου blog της Λίζας είδα να με περιμένει μια πανέμορφη έκπληξη. Το αγαπημένο μου Λιζάκι μου έκανε ένα δώρο που με συγκίνησε ιδιαίτερα!

Το δώρο αυτό είναι το LIEBSTER BLOG AWARD!

Το να λαμβάνω ένα τέτοιο βραβείο, μου έφερε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο. Νιώθω πως προσφέρω ευχάριστη ανάγνωση στους αναγνώστες και είναι ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Χωρίς να επιδιώκω βέβαια κάτι τέτοιο, αφού το μόνο που κάνω είναι να αραδιάζω τις σκέψεις μου και τις απόψεις μου στο αγαπημένο μου σπίτι, είναι πανέμορφο να βλέπεις πως οι αναγνώστες εκτιμούν τη δουλειά που κάνεις.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους αναγνώστες, λίγους ή πολλούς που μένουν ακόμα και σήμερα κομμάτι του blog. Και πάνω από όλα την αγαπημένη Λίζα η οποία ήταν πάντα εκεί σε κάθε όμορφη ή πιο σκοτεινή ανάρτηση & σκέψη που έδινε μια άλλη πνοή στο αγαπημένο μου ιστολόγιο.

Ήρθε η ώρα νομίζω να απαντήσω στις ερωτήσεις!

1. Εχετε σκεφτει ποτε να αλλαξετε το ονομα του μπλογκ σας;
Η αλήθεια είναι πως στην αρχή ήμουν ανάμεσα σε δύο ονόματα για το αγαπημένο μου μπλογκ. Εν τέλει κατέληξα στο Fallen Angels καθώς πίστευα και συνεχίζω να πιστεύω πως κάποιοι άνθρωποι που έχω στη ζωή μου είναι Άγγελοι που έχουν έρθει στη ζωή μου και με προστατεύουν. Ακόμα και εγώ η ίδια όταν κάποια καλή πράξη νιώθω πως βγαίνει από την καλοσύνη που παίρνω από τους ανθρώπους που έχω δίπλα μου.
Για να μην ξεφεύγω, αποφάσισα στο συγκεκριμένο όνομα, αφήνοντας τη δεύτερη επιλογή στο blog μου στο tumblr.

2.Ποσο εχει αλλαξει η καθε σας μερα απο την πρωτη φορα που πατησατε το πληκτρο Δημοσιευση;
Η καθημερινότητά μου έχει αλλάξει πάρα πολύ από τη μέρα που ξεκίνησα να γράφω στο blog μου. Και αυτό γιατί ένιωσα πως έχω ένα «σπίτι» το οποίο στεγάζει όλες μου τις σκέψεις ακόμα και τις πιο σκοτεινές. Πάντα λάτρευα να γράφω καθώς με το γράψιμο μπορώ να αποτυπώσω καλύτερα όλα αυτά που σκέφτομαι, παρά με τα λόγια. Μου ήταν πάντα πιο εύκολο.
Έτσι από τη μέρα που ξεκίνησα να γράφω στο blog μου, η καθημερινότητά μου άλλαξε τελείως.  Έχω τις σκέψεις μου όλες τοποθετημένες μέσα εδώ και τις μοιράζομαι με ανθρώπους που καταλαβαίνουν ακριβώς το πώς νιώθω. Πόσο πιο όμορφο μπορεί να γίνει;

3. Οταν δεν εχετε εμπνευση, που καταφευγετε για να τη βρειτε και να αλλαξει η διαθεση σας;
Όταν δεν έχω έμπνευση δεν συνηθίζω να γράφω. Αν και αυτό συμβαίνει σπάνιες στιγμές καθώς το μυαλό μου (δυστυχώς ή ευτυχώς) δεν σταματά ποτέ να σκέφτεται. Ακόμα και μια καλή πράξη που θα δω το πρωί στο δρόμο ή ένα όμορφο τοπίο θα με εμπνεύσει στο να αποτυπώσω μια σκέψη στο χαρτί.

4. Εχετε σκεφτει να ασχοληθειτε επαγγελματικα με το μπλογκινγκ;
Επαγγελματικά δεν θα μου άρεσε να ασχοληθώ με το blogging για το λόγω του ότι το κάνω επειδή μου αρέσει. Κάνοντας το επαγγελματικά πιστεύω πως χάνει την αξία του και δεν θα είναι το ίδιο πλέον.

5. Ποια ειναι η γνωμη σας για τους Ελληνες μπλογκερς σε σχεση με τους ξενους;
Η αλήθεια είναι πως όσα blog έχω παρακολουθήσει είναι ελληνικά, πέρα από το tumblr. Οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

6. Ποσο γεματη ειναι η μερα σας; Τι κανετε στον ελευθερο χρονο σας;
Η μέρα μου πλέον είναι αρκετά γεμάτη λόγω δουλειάς. Οπότε στον ελεύθερό μου χρόνο προτιμώ να τον περνάω με φίλους μέχρι να γυρίσω στο σπίτι και να πιάσω ένα βιβλίο στα χέρια μου και να χαθώ εκεί. Ή παρακολουθώντας ένα επεισόδιο ή μια ταινία.

7.Σε ενα ονειρο που θα ταξιδευατε; Σε ποια χωρα θα ησασταν και τι θα θελατε να κανετε;
Γενικά λατρεύω τα ταξίδια. Αν όμως μου έδιναν μια επιλογή το πρώτο μέρος που θα μου ερχόταν στο μυαλό θα ήταν η αγαπημένη Νέα Υόρκη. Ώστε να την εξερευνήσω όλη όσο περισσότερο μπορώ. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι θα ήθελα και την Ιρλανδία. Γενικά όμως αν είχα τη δυνατότητα θα γυρνούσα κάθε πλευρά του πλανήτη.

8. Το ποτηρι το βλεπετε μισοαδειο η μισογεματο;
Μμ, εξαρτάται τι έχει μέσα! Αν είναι μπύρα πάντα είναι μισοάδειο που σημαίνει πως ήρθε η ώρα για την επόμενη :P

9. Διαλεξτε: Ελληνικη, Μεξικανικη η Ασιατικη κουζινα;
Μπορώ να πω πως αγαπώ και τις τρεις κουζίνες αλλά έχω μια ιδιαίτερη αγάπη στην Ελληνική κουζίνα καθώς  σ’ αυτή ανήκουν φαγητά μαμάς και γιαγιάς που δεν τα αλλάζω με τίποτα.

10. Αγαπημενο στυλ διακοσμησης;
Μ’ αρέσει το πιο μοντέρνο στυλ διακόσμησης η αλήθεια είναι. Αν κρίνω από το δωμάτιό μου, που είναι γεμάτο με φωτογραφίες από όμορφες στιγμές, με το αγαπημένο μου κάδρο πάνω από το κρεβάτι μου με τον Kurt Cobain και το τι κοιτάω στα Ikea κάθε φορά που βρίσκομαι εκεί, θα έλεγα το μοντέρνο .





Λιζάκι μου σ’ ευχαριστώ για όλα! Ήσουν και είσαι μεγάλη βοήθεια σε πολλά πράγματα! Και σ’ ευχαριστώ για όλα αυτά καθώς και για το υπέροχο βραβειάκι σου! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου