Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Γιατί;


Ξέρω πως ποτέ δεν θα σταματήσω να σοκάρομαι με την αντίδραση μου προς εσένα. Άγνωστη η βούληση σου κάθε φορά και όσο έκπληκτη και αν μένω, άλλο τόσο εκπλήσσομαι με τη δική μου αντίδραση.

Και για να τα πάρω όλα από την αρχή, όλα ξεκίνησαν από σήμερα το πρωί που μια φίλη μου, μου "είπε τον καφέ" και βρήκε ένα τεράστιο Κ να περιβάλει το δικό μου το φλιτζάνι και να μου λέει διάφορα περί αυτού του Κ.

Και απόψε το βράδυ, όπως καθόμασταν ήσυχα και ωραία στο σπίτι μου με την παρέα μου, να σου και χτυπάει το κινητό μου με ειδοποίηση αιτήματος φιλίας από το Κ. 

Το σοκ μου; Απερίγραπτο, όπως και της υπόλοιπης παρέας φυσικά, που ήταν παρούσα και στο ανάγνωσμα του καφέ.

Θέλετε να ξέρετε την πρώτη μου αντίδραση; Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να κοιτάω (για δύο λεπτά; Για πέντε λεπτά; Θα σας γελάσω) απορημένη το κινητό μου και να μην πιστεύω στα μάτια μου.

Έπειτα, συνειδητοποιώντας τι συμβαίνει, ένιωσα ένα δάκρυ να τρέχει στο δεξί μου μάγουλο.

Πραγματικά, ύστερα από τόσο καιρό, γιατί συνεχίζει να με επηρεάζει τόσο πολύ ο συγκεκριμένος άνθρωπος; Γιατί να εξαρτάται τόσο πολύ επάνω του η δική μου ψυχολογία; Γιατί να γίνομαι χάλια μόνο και μόνο από ένα τόσο απλό γεγονός;

Η ψυχολογία μου δεν είναι καλά γενικότερα τον τελευταίο καιρό και μου φταίνε όλα και όλοι.

Και ήρθε το κερασάκι να δέσει στην τούρτα. 

Τις προάλλες, ήταν η γιορτή σου, που περίμενα μια ψυχρή απάντηση από σένα και μόνο αυτό δεν είχα. Κάθε άλλο η απάντηση σου με εξέπληξε για ακόμα μια φορά.

Και σήμερα αυτό.

Γιατί; Γιατί; Γιατί;

Γιατί μετά από όλες τις αποφάσεις που έχω πάρει για μένα, βρίσκεις έναν τρόπο και μου χτυπάς ξανά την πόρτα;
Γιατί αφήνω για ακόμα μια φορά τον εαυτό μου να επηρεάζεται τόσο πολύ από εσένα;
Γιατί δεν σε έχω ξεπεράσει ακόμα, δυο ολόκληρα χρόνια μετά;

Και τη ζωή μου προχώρησα και όμορφα πέρασα και κάτι καινούριο προσπάθησα και να 'σαι εσύ εδώ, δύο χρόνια μετά, που ξαναέρχεσαι και μου αποδεικνύεις πως όλες μου οι προσπάθειες είναι μάταιες. Πώς ότι και να κάνω έχεις ριζώσει βαθιά μέσα μου και δεν έχεις σκοπό να φύγεις. 

Και ας μην σε ξαναέχω ποτέ...

8 σχόλια:

  1. 1ον λατρεύω το συγκεκριμένο τραγούδι <3

    2ον πραγματικά δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό το πράγμα..πάντα πάνω που πας να ξεχάσεις κάποιον τσουπ! ξεπετάγεται μπροστα σου στα καλά καθούμενα..και πάντα σε ταλαιπωρούν με το σκωτσέζικο ντουζ -μια κρύο, μια ζέστη...δεν ξέρω αν τα Κ. το έχουν αυτό το στραβό κι ανάποδο, αν το κάνουν επίτηδες ή αν όλα τα αρσενικά γενικώς και ανεξαιρέτως είναι "πουλερικά ελευθέρας βοσκής" αλλά καταντάει αηδία αυτό το πράγμα... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εγώ Λιζάκι <3

      Εγώ το χω δέσει κόμπο ότι είναι τα Κ....χαχαχαχαχαχαχα... Είναι ανάποδα από το όνομά τους :P

      Διαγραφή
    2. Επειδή ανήκω στο ίδιο ζώδιο με τα συγκεκριμένα δύο Κ. μπορώ να σου εγγυηθώ ότι είναι και το ζώδιο στραβό εκτός από το όνομα! χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Χαχα.χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα στις κοπέλες είναι διαφορετικά. Και εσένα και μια φίλη μου σας λατρεύω με το συγκεκριμένο ζώδιο. Μπορεί να φταίει ο συνδιασμός με το όνομα που κάνει τη ζημιά :P

      Διαγραφή
    4. Οι γυναίκες Τοξότες είναι πιο νορμάλ απ' τους άντρες, ο γενικό κανόνας όμως είναι ότι εμείς οι Τοξότες είμαστε σπαθί στους φίλους και ό,τι να'ναι στις σχέσεις.

      Διαγραφή
    5. Για να το λες...σίγουρα έχεις καλύτερη γνώμη :D

      Διαγραφή
    6. Μιλάω εκ των έσω χαχχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    7. Χαχαχαχαχα έχω πηγές έχω πηγές :P

      Διαγραφή