Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Mόλις βγήκαν απ' το μπάνιο! Οι βρεγμένοι και οι φρεσκοχτενισμένοι



Τα σκυλιά μεταμορφώνονται 




Πώς είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου όταν ολοκληρώνει το μπάνιο του; Η φωτογράφος των ζώων Serena Hodson παρουσίασε το τελευταίο της πρότζεκτ που περιλαμβάνει τους μικρούς τετράποδους φίλους μας σε συναρπαστικα πριν και μετά πορτρέτα.

Το πρότζεκτ ονομάστηκε «Στεγνός Σκύλος - Βρεγμένος Σκύλος» και όπως ισχυρίζεται η Νεο-Ζηλανδής καταγωγής φωτογράφος προέκυψε έπειτα από έμπνευση από τους δικούς της σκύλους. «Άλλαζε η συμπεριφορά τους όταν γνώριζαν ότι είναι ώρα για μπάνιο. Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω μια σειρά από φωτογραφίες που δηλώνουν ακριβώς τις διαφορές στο πριν και το μετά του μπάνιου των σκύλων. Διαφορές που σχετίζονται όχι μόνο με την εμφάνισή τους, αλλά και το βλέμμα τους όταν συνειδητοποιούν ότι είναι βρεγμένοι. Υπάρχει μεγάλη αλλαγή στην υφή του τριχώματός τους και κάποιοι σκύλοι δείχνουν εντελώς διαφορετικοί όταν είναι από το μπάνιο. Αυτή ακριβώς τη χαρά ήθελα να απαθανατίσω στις φωτογραφίες», δηλώνει η φωτογράφος παρουσιάζοντας το πρότζεκτ της.

Οι εικόνες είναι πραγματικά απολαυστικές.










Πηγή: lifo.gr


6 σχόλια:

  1. Αχχχχ μωρέ γλυκούληδες <3
    (μόνο γάλα δεν κατεβάζω όταν βλέπω σκυλιά-γατιά χαχαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Axxx πώς σε καταλαβαίνωωωω... Πιστεύω πως όταν αποκτήσω σκυλί θα ναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου <3

      Αφού δίνω την ψυχή μου και στα αδέσποτα γιατί αυτά πιστεύω χρειάζονται προσοχή περισσότερο από όλα. Άσε με μαζεύουν κάθε φορά που βλέπω σκυλάκι <3

      Διαγραφή
    2. Εγώ είμαι περιτριγυρισμένη από ζώα κι αν μπορούσα άλλα τόσα θα είχα <3

      Διαγραφή
    3. Αχ μωρέ...και εγώ έτσι σαν εσένα θέλω να είμαι <3

      Διαγραφή
    4. Να γίνεις όταν μπορέσεις <3

      Διαγραφή