Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Nostalgia


Και να που φτάσαμε στον δεύτερο μήνα του φθινοπώρου. Πότε περνάνε οι μέρες, οι εβδομάδες, οι μήνες και οι εποχές ούτε που το καταλαβαίνω.

Οκτώβρης. Ο μήνας των βροχών και του χουχουλιάσματος. Εμένα ο Οκτώβρης πάντως ξεκίνησε τέλεια. Πρωί πρωί με πήραν από τα courier για παράδοση του νέου βιβλίου Harry Potter.

Welcome to the wizarding world again ! Αυτή η μαγεία του να ανοίγεις το κουτί και να βλέπεις μέσα την ειδική θήκη που τοποθέτησαν οι αγαπημένες Εκδόσεις Ψυχογιός το βιβλίο σου με τόση προσοχή μέσα και μια καρτούλα με μία από τις αγαπημένες μας φράσεις από τον κόσμο του αγαπημένου Μάγου.

Με το που το έπιασα στα χέρια μου, με πλημμύρισαν συναισθήματα. Νομίζω μπορεί να καταλάβει κάθε Potterhead τι ακριβώς εννοώ. Ένιωθα σα να γύρισα πίσω στην παιδική μου ηλικία, πιάνοντας στα χέρια μου το συγκεκριμένο βιβλίο. Τη συνέχεια των βιβλίων που με "μεγάλωσαν". Που μεγάλωσα μαζί με τους πρωταγωνιστές του.

Περιττό να πω, πως με το που άνοιξα την πρώτη σελίδα να το διαβάσω δεν κατάλαβα πότε το τελείωσα. Το συγκεκριμένο βιβλίο είχε μέσα τα πάντα. Γέλιο, νοσταλγία, χαρά και πολύ πολύ συγκίνηση.

Ευχή μου τώρα, να καταφέρω να δω την θεατρική παράσταση που αν κρίνω από το βιβλίο θα ναι υπέροχη!


Σ' ευχαριστούμε για άλλη μια φορά Joan ! 

   Stuck with Harry Until the Very End! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου