Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Ένας μήνας για τα Χριστούγεννα.....

Σχεδόν τελείωσε και ο Νοέμβρης, 25 σήμερα, λίγες μέρες ακόμα και θα καλωσορίσουμε τον πρώτο μήνα του χειμώνα, αν και αν κρίνω από το κρύο, τον έχουμε υποδεχτεί ήδη.
Σε έναν μήνα ακριβώς λοιπόν είναι τα Χριστούγεννα, οι γιορτές που περιμένουν όλοι. Ήδη τα μαγαζιά έχουν αρχίσει να στολίζουν (από τον Οκτώβρη η αλήθεια είναι) και σιγά σιγά υποδέχονται τα Χριστούγεννα.
Υπό διαφορετικές συνθήκες θα ήμουν και εγώ τέτοια εποχή σε mood Χριστουγέννων. Τα Χριστούγεννα για μένα ήταν από τις πιο όμορφες γιορτές του χρόνου. Ακόμα είναι. Απλά τα φετινά για κάποιο λόγο δεν θέλω να έρθουν. Ίσως επειδή δεν είμαι στα καλύτερά μου. Και αυτές τις γιορτές όταν τις σκέφτομαι αυτή την περίοδο μου φέρνουν μια μελαγχολία.
Μέχρι και σπίτι μου δεν ανυπομονώ να πάω. Δεν περιμένω να κατέβω. Ούτε να στολίσουμε δέντρο, ούτε να αλλάξει ο χρόνος ούτε να έρθουν οι γιορτινές μέρες. Δεν θέλω να το σκέφτομαι καθόλου.
Και κάθε φορά που ακούω τους άλλους γύρω μου να χαίρονται για τις γιορτές και για τις στολισμένες βιτρίνες που βλέπουν, τους ζηλεύω. Τους ζηλεύω τόσο πολύ και εύχομαι να μπορούσα να χαρώ και εγώ με τον ίδιο τρόπο. Αλλά νιώθω πως όσο πλησιάζουν οι γιορτές και όσο πιο κοντά στα Χριστούγεννα ερχόμαστε, τόσο πιο μελαγχολικά θα νιώθω.
Ίσως να πρέπει να βρεθώ ανάμεσα σε παιδάκια, για να μπορέσω να νιώσω τη χαρά που νιώθουν όταν έρχονται τα Χριστούγεννα. Ίσως να μπορέσω να νιώσω διαφορετικά.
Μία από τις πιο χαρούμενες γιορτές του χρόνου, ίσως και η πιο χαρούμενη και δεν μπορώ να χαρώ. Ίσως είμαι χειρότερα από όσο νόμιζα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου