Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Είχα έναν μαύρο σκύλο, τον έλεγαν Κατάθλιψη...


14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. μια μικρή ένσταση έχω στο ζώο, αλλά αφού βασίζεται στη φράση του Τσώρτσιλ, πάω πάσο ;)

      Διαγραφή
    2. Ναι και εγώ αναρωτιόμουν γιατί χρησιμοποιεί σκύλο μιας και είναι από τα πιο αγαπητά ζώα... Αλλά μου λύθηκε η απορία :P

      Διαγραφή
    3. Άσε που ο μαύρος σκύλος μου θυμίζει και λίγο Χάρι Πότερ(παιδικές αναμνήσεις, γέα!) χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. ωωω ναι!!! μικρή κάθε φορά που έβλεπα μαύρο σκύλο ήλπιζα ότι ήταν ο Σείριος :)

      Διαγραφή
    5. Χαχα....Τι σκέψεις έχουμε κάνει γι αυτό το Χάριι <3

      Διαγραφή
    6. Εγώ σου είπα μικρή έγραψα και γράμμα ντεμεκ από το Χόγκουαρτς χαχαχαχαχαχα <3

      Διαγραφή
    7. Και κάναμε με μια φίλη μου τεστ η μία στην άλλη πόσο καλά θυμόμαστε τα βιβλία! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    8. Πωπω...τα κάνουμε και εμείς αυτά....χαχαχαχα.... Είμαστε πολλοί τελικάαα :D

      Διαγραφή
    9. Χαχαχαχα "ζουν ανάμεσα μας" :ΡΡ

      Διαγραφή