Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

5 ερωτήσεις που δεν πρέπει να κάνεις σε φοιτητές

Πόσα μαθήματα χρωστάς;

 - Άλλαξε τώρα τη συζήτηση. Τώρα!




Τι θα κάνεις όταν τελειώσεις τη σχολή σου;

- Στην καλύτερη κάτι τέτοιο.
 
 
Ξεκίνησες το διάβασμα για την εξεταστική;

  - Μη μου το θυμίζεις!  



Δεν αγχώνεσαι με την ανεργία που υπάρχει εκεί έξω; 


- Εσύ τι λες; Έχω τη μάνα μου να με αγχώνει δε χρειάζομαι και άλλους!

 

Πότε τελειώνει η εξεταστική σου; 

- Λογικά όταν θα έχεις ήδη κάνει 3-4 μπάνια κι εγώ θα είμαι άσπρος σαν τους Εσκιμώους  



Πηγή: mycampus.gr 

10 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα τρου στόρι! :Ρ
    όσον αφορά τα μπάνια, φέτος με βλέπω να μην κάνω καν μπάνιο στη θάλασσα(αφού σιχάθηκα τόσο να βλέπω να περνάει κόσμος με μαγιό που ούτε στα ρεπό μου δε θέλω να πλησιάσω παραλία :Ρ)..από μαύρισμα με βλέπω να κάνω το γνωστό μαύρισμα του οικοδόμου, όταν κάνω face control στη δουλειά(αυτοί που έχουν δωρεάν είσοδο στην παραλία περνάνε από εμένα) :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα...Άστα να πάνε...Εγώ για το μαύρισμα δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να το συζητήσω γιατί είτε κάνω είτε δεν κάνω μπάνιο το ίδιο και το αυτό είναι για μένα :P

      Διαγραφή
    2. εγώ δεν έχω παράπονο...αν κάνω μπόλικα μπάνια θα μαυρίσω και αρκετά(το πρόβλημα είναι ότι τα τελευταία χρόνια δεν προλαβαίνω να κάνω :ΡΡ)...γι' αυτό και το μαύρισμα του οικοδόμου τώρα :Ρ

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα...εμένα όλη τη μελανίνη η μαμά την κράτησε για την αδερφή μου :P

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχαχαχαχαχαχα έλα ρε συ! πωωω είναι χειρότερο η μισή οικογένεια να μαυρίζει και η άλλη μισή να είναι ασπρουλιάρα.. χαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχαχ..Αφού το καλοκαίρι λέμε κάποια από τις δύο είναι υιοθετημένηη!

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχαχαχαχα εγώ παρόλο που μαύριζα σαν γυφτάκι όταν ήμουν μικρή, τώρα που βλέπω τον ξάδερφο μου σκέφτομαι ότι κάτι κάνω λάθος :Ρ

      Διαγραφή
    7. Χαχαχα..Και μετά σε ρωτάνε αν έχετε συγγένεια :P

      Διαγραφή
    8. χαχαχαχαχαχαχα τουλάχιστον έχω τη δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνω να πάω θάλασσα :Ρ

      Διαγραφή
    9. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τουλάχιστον έχεις μια δικαιολογία ....Εγώ που δεν έχω;; :P

      Διαγραφή