Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από αυτό;


Πόσο όμορφο αυτό το συναίσθημα όταν σε παίρνουν τηλέφωνο μόνο και μόνο για να δουν αν είσαι καλά.

Και αυτή τη φορά η αναφορά γίνεται στον κολλητό μου. Που είχα να τον δω τρεις μέρες λόγω του ότι αρρώστησα. Και σήμερα με πήρε τηλέφωνο απλά για να με ακούσει, να δει αν είμαι καλά και αν θα βρεθούμε αργότερα για καφέ.

Το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου τηλεφωνήματος ήταν να έχω ένα χαμόγελο μόλις το έκλεισα. Γιατί μου δημιουργήθηκε ένα τόσο όμορφο συναίσθημα όταν βλέπεις πως υπάρχουν άνθρωποι που σε νοιάζονται και σε αγαπούν. Και παίρνουν ένα τηλέφωνο απλά και μόνο για να δουν αν είσαι καλά.

Τι πιο όμορφο από αυτό; 

Πραγματικά νιώθω τόσο τυχερή που έχω τέτοιους ανθρώπους δίπλα μου. Ήταν μία πράξη που μου δημιούργησε το χαμόγελο που χρειαζόμουν όλη μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου