Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Επιστρέψαμε...



Το ξέρω χάθηκα αυτές τις μέρες. Οι λόγοι είναι πολλοί. Ήθελα να γράψω για το συνέδριο που παρακολούθησα στην Αθήνα την προηγούμενη Τρίτη & είχα σκοπό να το κάνω με την επιστροφή μου. Αλλά άργησα να επιστρέψω από Αθήνα αφού αρρώστησα. Και με πυρετό 39,2 παρακαλώ, πράγμα που με ταλαιπώρησε πάρα πολύ αφού ούτε να κοιμηθώ δεν μπορούσα γιατί τα κόκαλά μου πονούσαν πάρα πολύ. Πέρα από κεφάλι, στομάχι, κοιλιά, πόδια. Γενικότερα ήμουν ένα (α)κινητο πτώμα.
Η αλήθεια είναι ότι με ταλαιπώρησε πάρα πολύ η συγκεκριμένη αρρώστια.
Αλλά πέρα από αυτό στην Αθήνα πέρασα πολύ ωραία.
Πήγα στο συνέδριο της Microsoft που είχα δηλώσει συμμετοχή και μας ενημέρωσαν για τα προγράμματα εκπαίδευσης αλλά και εργασίας για τώρα ή αργότερα, μετά το πτυχίο μας. Και συγκεκριμένα για τη Microsoft της Δανίας, στην Κοπεγχάγη. Εμένα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και έχω σκοπό να δηλώσω συμμετοχή. Μακάρι όλα να πάνε καλά!
Εκτός αυτού, στην Αθήνα πήγα στο θερινό σινεμά στο Θησείο όπου παρακολουθήσαμε την ταινία: Maleficent! Πέρα από την ταινία που μου άρεσε πολύ, μου άρεσε και όλη η φάση, ότι είχα το τραπεζάκι μου που ακουμπούσα τα ποπ κoρν τη μπύρα και τα τσιγάρα μου, κάπνιζες ελεύθερα και το καλύτερο; Είχαμε και κουβερτούλα...

Plus, μετά την ταινία, ανακαλύψαμε με την αδερφή μου ένα τέλειο μαγαζάκι και έφαγα ένα φρεσκότατο cheesecake, το οποίο καθάρισα στο άψε-σβήσε....
Αργότερα ανέβηκε και η μαμά για τη δουλειά στο μαγαζί και μας επισκέφτηκε και στο σπίτι. Επιτέλους βγήκα από το σπίτι την Κυριακή και την πήρα να πάμε για καφέ στην Πλάκα! Έπειτα κατεβήκαμε και περπατήσαμε Θησείο, φάγαμε σουβλάκια & περπατήσαμε Μοναστηράκι όπου και πήραμε τον ηλεκτρικό για την επιστροφή στο σπίτι. Μην έχοντας ούτε τηλεόραση αλλά ούτε και Λάπτοπ, φορέσαμε πιτζάμες, ανοίξαμε το ράδιο και παίξαμε όνομα-ζώο-πράγμα μέχρι τις 2 το πρωί. Πολύ ωραία περάσαμε. Κάναμε και μια συζήτηση με την αδερφή μου και τη μαμά και συζητήσαμε πάρα πολλά πράγματα. Της είπα ότι καπνίζω κιόλας για να το ξέρει για παν ενδεχόμενο. Εκείνη την ημέρα που το συζητήσαμε,  μας πήρε μέχρι τις 4 το πρωί να συζητάμε & έπειτα πήγε για ύπνο να ξεκουραστεί. Και μείναμε εγώ με την αδερφή μου μέχρι τις 6μιση το πρωί να συζητάμε, υπό το φως των κεριών πάρα πολλά πράγματα & βγάλαμε προς τα έξω πολλές σκοτεινές στιγμές και συζητήσεις. Αυτές οι συζητήσεις είναι που μου λείπουν συνέχεια...
Επέστρεψα Δευτέρα βράδυ, έχοντας παρέα τον κολλητό μου στην επιστροφή από τη Λάρισα και μετά που και με αυτόν κάναμε αρκετές συζητήσεις μέχρι να φτάσουμε. Αναλύσαμε πολλά πράγματα μιας και είχαμε να βρεθούμε σχεδόν μια εβδομάδα. Φτάσαμε Καστοριά, τον άφησα σπίτι και πήγα στην υπόλοιπη παρέα που ήταν μαζεμένες στο σπίτι της μίας της κοπέλας και το κρατήσαμε μέχρι τις 8 που πήγαμε και γράψαμε. Δεν θέλω να περιγράψω την κατάσταση που βρισκόμουν την Τρίτη...
Τώρα μετά από αυτό το διάλειμμα πρέπει να στρώσουμε κεφάλια μέσα και να περάσουμε κανένα μάθημα γιατί διαφορετικά ο Σεπτέμβρης αναμένεται βαρύς...

2 σχόλια:

  1. Αχ καημενούλα μου, μου θυμίζεις τα χάλια μου τον Μάρτιο, όταν γύρισα από Κομοτηνή...Περαστικά σου

    Το θερινό σινεμά ακούγεται φοβερό! :)

    Αυτές οι στιγμές των εκ βαθέων συζητήσεων μέχρι το ξημέρωμα είναι οι καλύτερες απ' όλες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα,,Σε ευχαριστώ Λιζάκι μουυυ! Τελειώνω και την αντιβίωση αύριο..Επιτέλους! Χαχαχαχα

      Ωωω ναιι! Ήταν υπέροχη εμπειρία!

      Ναιιιι! Είναι οι καλύτερες στιγμές αυτές!

      Διαγραφή