Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Kiss a stranger

Όλοι έχουμε κάποια Bucket List με πράγματα που θέλουμε να κάνουμε και να καταφέρουμε πριν πεθάνουμε. Τη δικιά μου λίστα με τις φωτογραφίες που έχω δεν την έχω αναρτήσει αλλά υπόσχομαι πως θα το κάνω στο άμεσο μέλλον.
Προς το παρών αφαίρεσα ακόμα ένα πράγμα από την Bucket List μου, αφού πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.
Ήταν Βραζιλιάνος. Το όνομά του; Stefan. Κάτι τέτοιες στιγμές αναρωτιέσαι τι άλλο σε περιμένει στο μέλλον. Θα καταφέρεις να σβήσεις και άλλα πράγματα από τη λίστα; Ποιος ξέρει....Μπορεί...

9 σχόλια:

  1. Το συγκεκριμένο είναι και στη δική μου Bucket List, μα δυστυχώς δεν κατάφερα ακόμη να το σβήσω(το κοντινότερο σε αυτή την εμπειρία ήταν ένα φιλί στο αλήθεια ή θάρρος με κάποιον που είχα γνωρίσει εκείνο το βράδυ, αλλά ήταν αφενός για πλάκα, αφετέρου ήξερα πάνω-κάτω ποιος ήταν :Ρ)...
    σου εύχομαι να κάνεις όλα όσα ονειρεύεσαι -μικρά ή μεγάλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...Νομίζω πως όλοι έχουμε κάτι τέτοιο στην Bucket List μας.... Δεν ξέρω γιατί μας εξιτάρει κάτι το άγνωστο τόσο πολύ!!!
      Ωωω σε ευχαριστώ πάααρα πολύυ!! Και σε σένα το ίδιο εύχομαι Λιζάκι!!! <3

      Διαγραφή
    2. Δεν νομίζω ότι το έχουν όλοι...περισσότερο το έχουν άτομα σαν εμάς που καίγονται να ταξιδέψουν και να ανακαλύπτουν άγνωστες πτυχές του κόσμου..άτομα που αγαπούν την ίντριγκα(έστω και σε μικρές δόσεις σαν αυτή) ;)

      Ευχαριστωωωωώ <3

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα...Φυσιολογικά άτομα σαν εμάς δηλαδή...Γιατί εγώ τους υπόλοιπους δεν τους θεωρώ φυσιολογικούς :P :P :P

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχαχαχα ναι! δεν είμαστε εμείς περίεργοι, οι άλλοι δεν είναι φυσιολογικοί! ;)

      Διαγραφή
    5. Πες τα Λιζάκι! Εγώ τα λέω και με περνάνε περισσότερο για τρελή :P

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχα ας τους, μη δίνεις σημασία..ο κόσμος δεν πάει καλά...και το χειρότερο: δεν το ξέρουν καν!

      Διαγραφή
    7. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή