Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

His smile...

Και σήμερα είδα (μετά από καιρό) τον τύπο που έχω ένα μικρό "σκαλωματάκι". Το παιδί που έχω σταμπάρει στην καφετέρια. Πήγα το απόγευμα να πάρω καφέ για τον κολλητό μου και για μένα και ήταν εκεί και μου τους έφτιαξε. Και χαμογελούσε και δεν κρατιόμουν χαμογελούσα και εγώ. Περιττό να πω πως γύρισα στο σπίτι του κολλητού μου και μόνο που με είδε μου είπε: "Αυτός τους έφτιαξε ε; Φαίνεται..."
Μέσα στην εξεταστική νομίζω δεν θέλω κάτι άλλο. Φτιάχνει να μου φτιάχνει έτσι τη διάθεση.... :)

10 σχόλια:

  1. Φτάνει που μετά απ' όσα πέρασες βρίσκεις μικρές στιγμές ευτυχίας στη μέρα σου... ;)
    φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέφτομαι....Είναι στιγμές που σε κάνουν να νιώθεις έτσι και να βλέπεις κάτι καλό και όμορφο στη ζωή....:)

      Διαγραφή
    2. Είχα δει μια εικόνα στο We Heart It που είχε την ιδέα να ξεκινήσεις Πρωτοχρονιά και για κάθε στιγμή μικρής ή μεγάλης ευτυχίας(κάθε χαμόγελο) να βάζεις σ' ένα μπολ ένα σημείωμα που γράφει τι σε έκανε χαρούμενη εκείνη τη μέρα. 31 Δεκέμβρη να τα βγάλεις και να τα διαβάσεις όλα μαζί για να σου δώσει δύναμη για τη νέα χρονιά ;)

      Διαγραφή
    3. Την έχω βρει και εγώ αυτή την εικόνα αλλά με ευτυχισμένες στιγμές. Και το έχω ξεκινήσει από φέτος. Και βάζω σε χαρτάκια διάφορες στιγμές που με έκαναν χαρούμενη.... Και θα τα διαβάσω όλα στο τέλος της χρονιάς. Για να μου δώσει να καταλάβω πως πέρα από όλη τη "μαυρίλα" υπάρχουν και όμορφα πράγματα που ζούμε ....

      Διαγραφή
    4. Εγώ έλεγα να την ξεκινήσω την πρωτοχρονιά, αλλά επειδή μου μπήκε ο χρόνος με πολύ γρουσουζιά(το πρώτο τρίμηνο ειδικά με πήγε γ***ώντας), το άφησα για του χρόνου :Ρ

      Διαγραφή
    5. Πωπω καλούλι μου.
      Και εγώ δεν είχα καθόλου καλή ψυχολογία σε σχέση με το τώρα.... Και γι' αυτό μόλις είδα την εικόνα ήθελα να το κάνω. Ώστε αν συμβεί κάι τέτοιο του χρόνου (εύχομαι πως όχι! ) να μου ανεβάσουν οι καλές στιγμές την ψυχολογία....

      Διαγραφή
    6. Εμένα η χρονιά ξεκίνησε χάλια επειδή μόλις μπήκε έμαθα για τις κατατακτήριες, μετά διάβαζα συνέχεια, μετά απογοητεύτηκα με τα θέματα, μετά αρρώστησα και έμεινα στο κρεβάτι μήνα...ε είπα κι εγώ να το αφήσω για του χρόνου, αφού δε με ήθελε φέτος το άθλημα :ΡΡΡ

      Διαγραφή
    7. Χαχαχαχα...Άντε θα το ξεκινήσεις του χρόνου με πρώτη καλή ανάμνηση ότι πέρασες τις κατακτήριες ;)

      Διαγραφή
    8. Χαχαχαχαχαχα από το στόμα και στου Θεού το αυτί! ;)
      (αν και αποκλείεται να βγάλουν τόσο νωρίς αποτελέσματα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ)

      Διαγραφή
    9. Xαχαχαχα..Δεν πειράζει, θα έχεις γράψει τόσο καλά που θα είσαι σίγουρη.... ;)

      Διαγραφή