Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Met the stranger

Δε λένε πως συνήθως τη μέρα των γενεθλίων σου έχεις αρκετή τύχη; Ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί αλλά για να το λένε τους πιστεύω. Εγώ μπορώ να πω πως είχα "τύχη" σε ένα συγκεκριμένο θέμα και η μέρα ήταν η ακριβώς επόμενη από τα γενέθλιά μου.
26 Ιουνίου. Δίναμε μάθημα. Πρωί και απόγευμα. Το πρωί δίναμε οι μισοί από την παρέα και γυρνώντας στο σπίτι όπου θα μαζευόμασταν για να φάμε όλοι μαζί, περάσαμε από τη Δωδώνη, όπου είδαμε το παιδί να κάθεται έξω και να πίνει καφέ. Οπότε μου λέει ο κολλητός μου: "Μετά το φαγητό έχει καφέ ε;" Φυσικά και δεν μπορούσα να διαφωνήσω.
Φάγαμε και ξεκίνησα να πάω να πάρω καφέδες. Τέσσερις για την ακρίβεια. Οπότε σκέφτηκα να βρω κάτι να του πιάσω την κουβέντα μιας και θα φτιάξει τέσσερις καφέδες.
Έτσι το μόνο που μπόρεσα να σκεφτώ εκείνη τη στιγμή να πω ήταν: "Πολύ ζέστη έχει σήμερα!"
Και μου λέει:"Μόνο ζέστη; Δεν αντέχεται αυτό το πράγμα"
Και συνέχισε να μου μιλάει, με ρώτησε από που είμαι, μου είπε πως έχει έρθει, με ρώτησε σε ποιο έτος είμαι, αν μ' αρέσει εδώ και το καλύτερο; Μου είπε πώς θέλει να κάνει διακοπές Ελαφόνησο φέτος και να ρωτήσω να μάθω πόσο είναι με αυτοκίνητο τα διόδια και βενζίνες και να του πω. Μου έδωσε και μια κόλλα Α4 για να του γράψω Μεσσηνιακές περιοχές που αξίζει να επισκεφτεί.
Και στο τέλος μου έγραψε και το e-mail του για να του στείλω τις πληροφορίες.
Και τέλος συστηθήκαμε ο ένας στον άλλον.
Πόσο χαρούμενη γύρισα, δεν περιγράφεται!
Ήταν από τις όμορφες μέρες...

2 σχόλια:

  1. Μακάρι να έχεις πάντα τόση τύχη! χαχα
    Τέτοιες μικρές "απολαύσεις" κάνουν πιο όμορφη την καθημερινότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι χαχαχα...Έστω και αυτά τα μικρά πράγματα σε κάνουν να βλέπεις τη ζωή διαφορετικά. Ότι υπάρχουν ακόμα όμορφα πράγματα στη ζωή.

      Διαγραφή